Re: Belangerijke vraag over aankoop Aprilia RS50 2007 Spains!
hallo mensen
de aprilia waar iedereen het hier over heeft is namelijk van mij
het is allemaal prima dat jullie het erover hebben, maar hoe komt iemand erbij dat ik een andere uitlaat eronder heb en de prop er uit. nooit gedaan!
de brommer is helemaal origineel alleen de begrenzer is eruit.
en rs50 Cent. we hebben alleen telefonisch contact gehad. Je hebt de brommer nog nooit gezien, dus hoe kun jij concluderen dat de prop eruit is???
ook nog even (niet om je aan te vallen ofzo)
je wou komen kijken als ik mijn prijs ging naar 1400, dit was niet eens mijn prijs. maar ik zij ok kom maar kijken
daarna belde jij mij en zag je er in 1 keer vanaf.
ook vertelde mij dat je persé de kappen wou vervangen wat je dan (600euro)
zou kosten, terwijl jij hier zegt dat je het met een stift wilde bijwerken.
nou suc6 met het zoeken/hebben van je brommer, en ik wou mijn eigen verhaal nog even kwijt.
ps:
ik heb met mijn brommer een schuiver gemaakt. hierdoor zijn dingen beschadigd enz enz zoals julie al weten / en hebben gezien.
ik heb het knipperlicht al opgelost en het rempedaal nu ook.
ook heb ik erg veel vervangen en gangbaarder gemaakt:
1= motorblok olie vervangen
2= remolie voor/achter ververst
3= nieuwe remblokjes achter
4= rem zuigertjes opnieuw ingevet met (blauw) vet
5= nieuwe iris ketting (goud) (nog geen 500km mee gereden) en wekelijks ingevet zoals het hoort.
6= nieuwe tandwielen voor/achter
7= een nieuw ketting kapje
8= en zo heb ik nog wel een paar dingetje gedaan.
de brommer is inhoudelijk helemaal in orde. !!Toen ik mijn brommer kocht klonk het blokje perfect,(deze had toen net 15000 op de teller) ik ben namelijk ook wel eens wezen kijken bij brommer die jankten erover, maar liepen stationair bagger en klonken nergens naar. en raad eens hoeveel km doe had gelopen nog geen 6000.( op een lage km stand zegt dus niet alles) nou mij in ieder geval niet.
mijn brommer blokjes klinkt nu ook gewoon helemaal zuiver!!!
dus die km maakt niets uit, al vindt ik mijn km (16244km) niet veel.
mensen ik verkoop mijn brommer nog steeds en jullie weten allemaal mijn tel nummer. jullie weten wat er aan de hand is (desnoods kijk je op marktplaats)
ik hoop dat ik hier alsnog mijn informatie kwijt kon.
mvg BuikSchuiver (en aan die naam heb ik het te danken

)