De Nieuwe Derbi GPR 125, Senda DRD 125 en ?GPR-50 Replica!!!
DE NIEUWE SERIE GPR EN SENDA DRD 125!!!!DERBI GPR 125De nieuwe Derbi GPR 125 is ontworpen uit het niets. Een motorfiets geboren van Derbi's ervaring in de racing wereld kampioenschappen maar dan voor op de openbare weg!
Aan de voorkant, een spectaculaire upside-down voorvork met een diameter van 40mm. Aan de achterkant een asymmetrische achterbrug. De achterveer is direct verbonden tussen frame en achterbrug, dit zorgt voor een sportievere wegligging.
De motor van de nieuwe GPR 125 is een 1-cilinder vloeistof gekoelde 4-takt met vier inlaat en uitlaat kleppen wat samen een respectabele 15 echte pk's levert. Deze motor is een van de hoogst presterende in z'n klasse.
De remmerij is ook erg goed, een 300mm voorremschijf met een radiale remklauw met 2 zuigers en een remklauw met enkele zuiger aan de achterkant zorgen ervoor dat deze machine volledig onder controle tot stilstand komt.
Tot slot, een LCD digitale teller bevat een toerenteller, kmteller, brandstofniveau, kmstand, dag-kmstand en en klok
DERBI Senda DRD 125De nieuwe DRD is een gespecialiseerde high-performance motorfiets, wiens aspecten hem onderscheiden van andere merken.
De nieuwe DRD is gebouwd op het stalen chassis van een Terra 125, en is aangepast om de stress van het off-roaden te weerstaan.
Uitstekende remperformance is gegarandeerd door aan de voorkant de radiale remklauw met wave schijven voor de enduro versie te monteren voor extra kracht voor extreme off-road condities.
De Senda DRD 125 heeft een 125cc watergekoeld 1-cilinder 4-takt 4-kleppen motorblok, uitgerust met een carburateur.
Dit blok is een van de levendigste in z'n categorie met de 15 echte pk's.
Het ontwerp, geinstpireerd door freestyle motoren, is uniek.
Bron: http://www.derbi.com/int/index.php?opti ... &Itemid=83UPDATE!!! GPR-50 Racing Race ReplicaNieuwe kleurstelling????
Motor: 1-cilinder 2-takt
Boring x slag: 39,86 x 40 mm
Cilinderinhoud: 49,9 cc
Brandstofsysteem: Ø17,5 Carburateur
Koel systeem: vloeistof
Start systeem: Electric
Compressie verhouding: 11,5:1
Brandstof: Benzine ongelood
Smeer systeem: Olie pomp
Ontsteking: elektrische CDI
Primaire overbrenging: Gear assembly
Koppeling: Meerdere platen
Versnellingsbak: 6 versnellingen
Voor-vering: Ø40 mm upside-down vork. 110 mm veerweg
Achter-vering: Monoshock. 110 mm veerweg
Voorrem: Ø300 mm Schijf
Achterrem: Ø180 mm Schijf
Band Voor: 100/80x17” -
Band Achter: 130/70x17”
Batterij: 12V 4Ah
Maximale lengte: 1.961 mm
Maximale hoogte: 1.116 mm
Maximale breedte: 720 mm
Wielbasis: 1.310,5 mm
Brandstof tank: 13 L
Olie tank: 1,5 L
Gewicht: 116 kg
Met dank aan: Martijn Derbi Senda
Zelf nieuws gevonden? Stuur het naar nieuws@apriliaforum.nl!