Ben weer verder gegaan:D
me velgen heb ik gespoten, zie hier het verschil: links is nieuw, rechts is oud
me rs stond toen ook echt wankel;p
underseat in primer gezet
en uitlaat zwart gespoten, is beter als dat antraciet;)
daarna alles schoongemaakt en alles er weer op en onder gelegd. toen me koelvloeistof begevult, maar naa een paar centiliter zat hij al vol en normaal gaat er 3 kwart fles in, dus ik dacht das niet goed. Ik met me bek erop en blazen, haal me kop weg en spuit zo in mijn bek en over me heen:x ;p :\ nja nie verder bijgevuld en gaan rijden. reed echt heerlijk voor 2 km toen werd hij heel heet.
ik naar huis gelopen en ff koelvloeistof goed bijgevuld maar moes telkens in de slang knijpen voordat het door ging lopen:s waar zal dat door komen, weet ik niet. iig toen hij echt gevuld was proefrondje gereden en werd niet meer warm:D
hij reed echt heerlijk en leek ook iets sneller op te trekken, maar zal wel mijn gevoel zijn:\ iig schakeld weer heel goed, ook dankzij de nieuwe olie. ik dus weer blij.
nu staat hij er zo bij
het enige wat ik nu nog moet doen is een enkele uitlaatbeugel maken en me nieuwe begrenzer erin zetten en kijken of ik die volgens de oude methode kan laten werken, dit doe ik morgen.
en dan komt maandag of dinsdag me verf binnen en me stickers krijg ik deze week ook prijsopgave van, dus het project nadert einde:rr
iig snel weer update, van waarschijnlijk me dichte kap, die is ook bijna klaar:roker