Auteur |
Bericht |
MMM
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 01, 2005 11:49 pm Berichten: 49 Woonplaats: Gelderland
|
Ligt eraan hoeveel je uit wilt geven, als je echt je vrienden er goed uit wilt rijden zou ik voor de Manston gaan.
[offtopic] Even een vraagje tussen door, hoezo ga je al voor je setup shoppen terwijl je nog geen RS heb ? (aangezien er in je handtekening "Sparen voor RS" staat [/offtopic]
_________________ Aprilia lover sins 1989
|
wo jun 22, 2005 11:25 pm |
|
|
RS-Racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 15, 2004 6:08 pm Berichten: 133 Woonplaats: Fijnaart
|
geen manston 2 50cc nemen die draait tering veel touren moet je gelijk je complete blok aan gaan passen en alles slijt als een gek volgens mij, koop dan een goeie 70cc. Met een manston replica en een gianelli en 21mm haal je 110
_________________ RS powerrrrrrr lijkt me logisch
|
do jun 23, 2005 1:50 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
RS-Racer schreef: geen manston 2 50cc nemen die draait tering veel touren moet je gelijk je complete blok aan gaan passen en alles slijt als een gek volgens mij, koop dan een goeie 70cc. Met een manston replica en een gianelli en 21mm haal je 110
met een 70 moet je toch dan wel meer kunnen halen . Ik haalde met me ori rs(02) + fasmem duo al 105 (met wind +/-110)
En gooi der dan meteen een goeie snelle uitlaat onder, en yas hmr 2 of een jolly ..
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
do jun 23, 2005 1:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS-Racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 15, 2004 6:08 pm Berichten: 133 Woonplaats: Fijnaart
|
ja maar ik bedoel als je dan toch veel vermogen wilt moet je geen manston 2 50cc kopen, maar gelijk een goeie 70cc.
_________________ RS powerrrrrrr lijkt me logisch
|
do jun 23, 2005 2:01 pm |
|
|
RS-Racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 15, 2004 6:08 pm Berichten: 133 Woonplaats: Fijnaart
|
RS Rens schreef: RS-Racer schreef: geen manston 2 50cc nemen die draait tering veel touren moet je gelijk je complete blok aan gaan passen en alles slijt als een gek volgens mij, koop dan een goeie 70cc. Met een manston replica en een gianelli en 21mm haal je 110 met een 70 moet je toch dan wel meer kunnen halen . Ik haalde met me ori rs(02) + fasmem duo al 105 (met wind +/-110) En gooi der dan meteen een goeie snelle uitlaat onder, en yas hmr 2 of een jolly ..
watvoor tandwielverhouding had jij?
_________________ RS powerrrrrrr lijkt me logisch
|
do jun 23, 2005 2:16 pm |
|
|
Bullet
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 01, 2003 7:37 pm Berichten: 223 Afbeeldingen: 45 Woonplaats: Almere
|
RS-Racer schreef: geen manston 2 50cc nemen die draait tering veel touren moet je gelijk je complete blok aan gaan passen en alles slijt als een gek volgens mij, koop dan een goeie 70cc. Met een manston replica en een gianelli en 21mm haal je 110
ik denk niet dat hij de manston 50cc neemt, denk eerder de manston rep 50.
die draait iets meer toeren dan de 70 manston rep.
_________________ B.T. [Bullet Tuning]
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=2676&start=0
|
do jun 23, 2005 4:05 pm |
|
|
RS-Racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 15, 2004 6:08 pm Berichten: 133 Woonplaats: Fijnaart
|
ja de replica is beter ja
_________________ RS powerrrrrrr lijkt me logisch
|
do jun 23, 2005 5:20 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
RS-Racer schreef: RS Rens schreef: RS-Racer schreef: geen manston 2 50cc nemen die draait tering veel touren moet je gelijk je complete blok aan gaan passen en alles slijt als een gek volgens mij, koop dan een goeie 70cc. Met een manston replica en een gianelli en 21mm haal je 110 met een 70 moet je toch dan wel meer kunnen halen . Ik haalde met me ori rs(02) + fasmem duo al 105 (met wind +/-110) En gooi der dan meteen een goeie snelle uitlaat onder, en yas hmr 2 of een jolly .. watvoor tandwielverhouding had jij?
origineel natuurlijk.
Mja nu heb ik iets in mijn uitlaat moeten laten lassen en nu haalt ie nog mar 70. Had nogal probs met de blauwe h*m*fielen.
Als ik nog 1x gepakt zou worden met meer dan 2 kw kreeg ik em niet meer terug.
Maargoed vraag maar aan meerdere mensen die hetzelfde als mij hebben (ori rs + fasmem) (bv jmg) dat die ook 105 echte km halen.
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
do jun 23, 2005 5:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
APRILIArsJELLE
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 05, 2005 8:26 pm Berichten: 163 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Boskoop
|
ik had replica genomen
als je hem gewoon normaal gaat gebruike dan moe je niet een al te snelle cilinder nemen.
met de replica haal je nog wel de 110 eruit helemaal met een mooie uitlaat en carbu erbij!
doe dus gwoon de replica;)
|
do jun 23, 2005 5:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
RS Rens schreef: RS-Racer schreef: RS Rens schreef: RS-Racer schreef: geen manston 2 50cc nemen die draait tering veel touren moet je gelijk je complete blok aan gaan passen en alles slijt als een gek volgens mij, koop dan een goeie 70cc. Met een manston replica en een gianelli en 21mm haal je 110 met een 70 moet je toch dan wel meer kunnen halen . Ik haalde met me ori rs(02) + fasmem duo al 105 (met wind +/-110) En gooi der dan meteen een goeie snelle uitlaat onder, en yas hmr 2 of een jolly .. watvoor tandwielverhouding had jij? origineel natuurlijk. Mja nu heb ik iets in mijn uitlaat moeten laten lassen en nu haalt ie nog mar 70. Had nogal probs met de blauwe h*m*fielen. Als ik nog 1x gepakt zou worden met meer dan 2 kw kreeg ik em niet meer terug. Maargoed vraag maar aan meerdere mensen die hetzelfde als mij hebben (ori rs + fasmem) (bv jmg) dat die ook 105 echte km halen.
maar die van jmg is uit 2004 dus 50cc snel, maar jouwe zal ook wel in de richting komen
|
do jun 23, 2005 5:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
Marc RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jun 10, 2005 1:43 pm Berichten: 12 Woonplaats: Weert
|
ok dat word dus de replica
en de reden waarom ik dit allemaal vraag/doe enzo is dat ik vakantiewerk ga doen en dus echt ZWAAR goed betaald krijg
_________________ sparen voor RS
|
do jun 23, 2005 7:47 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
beemsterkaas schreef: RS Rens schreef: RS-Racer schreef: RS Rens schreef: RS-Racer schreef: geen manston 2 50cc nemen die draait tering veel touren moet je gelijk je complete blok aan gaan passen en alles slijt als een gek volgens mij, koop dan een goeie 70cc. Met een manston replica en een gianelli en 21mm haal je 110 met een 70 moet je toch dan wel meer kunnen halen . Ik haalde met me ori rs(02) + fasmem duo al 105 (met wind +/-110) En gooi der dan meteen een goeie snelle uitlaat onder, en yas hmr 2 of een jolly .. watvoor tandwielverhouding had jij? origineel natuurlijk. Mja nu heb ik iets in mijn uitlaat moeten laten lassen en nu haalt ie nog mar 70. Had nogal probs met de blauwe h*m*fielen. Als ik nog 1x gepakt zou worden met meer dan 2 kw kreeg ik em niet meer terug. Maargoed vraag maar aan meerdere mensen die hetzelfde als mij hebben (ori rs + fasmem) (bv jmg) dat die ook 105 echte km halen. maar die van jmg is uit 2004 dus 50cc snel, maar jouwe zal ook wel in de richting komen
ikheb ok gewoon een snelle cil, een tp ..
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
do jun 23, 2005 9:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
RS Rens schreef: beemsterkaas schreef: RS Rens schreef: RS-Racer schreef: RS Rens schreef: RS-Racer schreef: geen manston 2 50cc nemen die draait tering veel touren moet je gelijk je complete blok aan gaan passen en alles slijt als een gek volgens mij, koop dan een goeie 70cc. Met een manston replica en een gianelli en 21mm haal je 110 met een 70 moet je toch dan wel meer kunnen halen . Ik haalde met me ori rs(02) + fasmem duo al 105 (met wind +/-110) En gooi der dan meteen een goeie snelle uitlaat onder, en yas hmr 2 of een jolly .. watvoor tandwielverhouding had jij? origineel natuurlijk. Mja nu heb ik iets in mijn uitlaat moeten laten lassen en nu haalt ie nog mar 70. Had nogal probs met de blauwe h*m*fielen. Als ik nog 1x gepakt zou worden met meer dan 2 kw kreeg ik em niet meer terug. Maargoed vraag maar aan meerdere mensen die hetzelfde als mij hebben (ori rs + fasmem) (bv jmg) dat die ook 105 echte km halen. maar die van jmg is uit 2004 dus 50cc snel, maar jouwe zal ook wel in de richting komen ikheb ok gewoon een snelle cil, een tp ..
oke srry
|
do jun 23, 2005 9:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
beemsterkaas schreef: RS Rens schreef: beemsterkaas schreef: RS Rens schreef: RS-Racer schreef: RS Rens schreef: RS-Racer schreef: geen manston 2 50cc nemen die draait tering veel touren moet je gelijk je complete blok aan gaan passen en alles slijt als een gek volgens mij, koop dan een goeie 70cc. Met een manston replica en een gianelli en 21mm haal je 110 met een 70 moet je toch dan wel meer kunnen halen . Ik haalde met me ori rs(02) + fasmem duo al 105 (met wind +/-110) En gooi der dan meteen een goeie snelle uitlaat onder, en yas hmr 2 of een jolly .. watvoor tandwielverhouding had jij? origineel natuurlijk. Mja nu heb ik iets in mijn uitlaat moeten laten lassen en nu haalt ie nog mar 70. Had nogal probs met de blauwe h*m*fielen. Als ik nog 1x gepakt zou worden met meer dan 2 kw kreeg ik em niet meer terug. Maargoed vraag maar aan meerdere mensen die hetzelfde als mij hebben (ori rs + fasmem) (bv jmg) dat die ook 105 echte km halen. maar die van jmg is uit 2004 dus 50cc snel, maar jouwe zal ook wel in de richting komen ikheb ok gewoon een snelle cil, een tp .. oke srry geen prob Citaat: ok dat word dus de replica en de reden waarom ik dit allemaal vraag/doe enzo is dat ik vakantiewerk ga doen en dus echt ZWAAR goed betaald krijg
relaxt dat je goed betaald krijgt, maar wat ga je doen? je moet je rs ervan kopen, en een snelle setup.
Hmm ik ben benieuwd
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
do jun 23, 2005 10:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
idd, dan moet je wel heeel erg goed betaald krijgen voor een 15-jarige...ik werk ongeveer 45 uur per week nu, maar ik weet zeker dat ik in de vakantie-tijd echt niet genoeg verdien om een fatsoenlijke rs plus tuning-parts te kopen, onder andere ook omdat je ook wel eens dingen wilt gaan doen in je vakantie en je dqaar ook geld aan uitgeeft...
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
do jun 23, 2005 11:59 pm |
|
|
|