Auteur |
Bericht |
sintesi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 1:48 pm Berichten: 69 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Berlicum
|
MMM schreef: sintesi schreef: MMM schreef: vinkske schreef: ik heb jusit gezien op de site, nu vragen ze 24,50€ voor ne begrenzer en in de mail da ik toen gekrege had een week gelede stond nog 22€. kan het daar mss iet mee te make hebbe? Nope ik heb gewoon €22 overgemaakt en dat was goed, je moet het bedrag aanhouden wat je in een mail naar je toe gestuurd krijg. MMM, wil je ff laten weten hoe die bevalt? Hij bevielt me prima, plugje eruit en hij reed gewoon 40, dit is te langzaam want dat geloven ze nooit alstie op de rollerbank staat dus hij is terug gestuurd en zou nu op 55 a 60 worden afgesteld
oh beter. En waar had je die gehaald? Geloof dat het hier wel ergens stond, maar dat was incompleet dacht ik of zo.
Wel wazig dat die snelheden dan iedere keer fout zijn!
_________________ AF1 sintesi in opbouw!
|
do mei 26, 2005 5:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
MMM
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 01, 2005 11:49 pm Berichten: 49 Woonplaats: Gelderland
|
sintesi schreef: MMM schreef: sintesi schreef: MMM schreef: vinkske schreef: ik heb jusit gezien op de site, nu vragen ze 24,50€ voor ne begrenzer en in de mail da ik toen gekrege had een week gelede stond nog 22€. kan het daar mss iet mee te make hebbe? Nope ik heb gewoon €22 overgemaakt en dat was goed, je moet het bedrag aanhouden wat je in een mail naar je toe gestuurd krijg. MMM, wil je ff laten weten hoe die bevalt? Hij bevielt me prima, plugje eruit en hij reed gewoon 40, dit is te langzaam want dat geloven ze nooit alstie op de rollerbank staat dus hij is terug gestuurd en zou nu op 55 a 60 worden afgesteld oh beter. En waar had je die gehaald? Geloof dat het hier wel ergens stond, maar dat was incompleet dacht ik of zo. Wel wazig dat die snelheden dan iedere keer fout zijn!
www.begrenzer.nl de naam van de topic heeft het erzelfs over
_________________ Aprilia lover sins 1989
|
do mei 26, 2005 5:11 pm |
|
|
sintesi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 1:48 pm Berichten: 69 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Berlicum
|
MMM schreef: sintesi schreef: MMM schreef: sintesi schreef: MMM schreef: vinkske schreef: ik heb jusit gezien op de site, nu vragen ze 24,50€ voor ne begrenzer en in de mail da ik toen gekrege had een week gelede stond nog 22€. kan het daar mss iet mee te make hebbe? Nope ik heb gewoon €22 overgemaakt en dat was goed, je moet het bedrag aanhouden wat je in een mail naar je toe gestuurd krijg. MMM, wil je ff laten weten hoe die bevalt? Hij bevielt me prima, plugje eruit en hij reed gewoon 40, dit is te langzaam want dat geloven ze nooit alstie op de rollerbank staat dus hij is terug gestuurd en zou nu op 55 a 60 worden afgesteld oh beter. En waar had je die gehaald? Geloof dat het hier wel ergens stond, maar dat was incompleet dacht ik of zo. Wel wazig dat die snelheden dan iedere keer fout zijn! www.begrenzer.nl de naam van de topic heeft het erzelfs over
oh sorry, ik dacht dat het over die begrenzer ging die automatisch aanging... daar heeft het ook over gegaan hier namelijk.
|
do mei 26, 2005 5:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
vinkske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 30, 2004 6:00 pm Berichten: 148 Woonplaats: landen, belgie
|
ik heb het bestand kunne opene bij een andere pc, er staat da ge 1 draadje moet aansluite op het ROOD van uw cdi, en het andere aan het WIT van uw cdi, klopt da bij een aprilia? en hoe doet ge da het best, die kabeltjes wa blootmake en eropsoldere of volledig overknippe en zo dan aan elkaar maken?
|
do mei 26, 2005 6:46 pm |
|
|
Ferran
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:27 pm Berichten: 148 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Maarssen
|
vinkske schreef: ik heb het bestand kunne opene bij een andere pc, er staat da ge 1 draadje moet aansluite op het ROOD van uw cdi, en het andere aan het WIT van uw cdi, klopt da bij een aprilia? en hoe doet ge da het best, die kabeltjes wa blootmake en eropsoldere of volledig overknippe en zo dan aan elkaar maken?
ik heb de 2 draadjes van de begrenzer door de krimpkous laten lopen, waar ook de draadjes van je cdi doorheen gaan. en het zwarte kapje wat op t rode en witte draadje zit een hoekje vanaf geknipt zodat het draadje van de begrenzer er door kan en dan om het stekkertje heen draaien (gestript natuurlijk) en dan t kapje er weer opgedaan. werkt egt super en valt het minst op.
|
do mei 26, 2005 8:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
om nog even terug te komen op vinkske z'n cilinder, volgens mij is dat WEL een gilardoni , is te zien aan dat tekentje wat er op staat.
of zit ik nu helemaal fout?, want die cilinder heb ik ook die zou ook orgineel zijn
|
do mei 26, 2005 9:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
vinkske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 30, 2004 6:00 pm Berichten: 148 Woonplaats: landen, belgie
|
men begrenzer zit erin, nu moet ik em gwn nog ff plaatsen en men kabel wat meer verstoppen, maar ik heb nog wat tijd, nog een 30 tal dagen .
en ik denk het ook da het een orginele cilinder is, want ik heb gistere een cilinder van een harada gezien, en die heeft juist hetzelfde eropstaan, behalve waar bij mij "113" opstaat, stond op die "112". en voor zover ik weet hebbe die haradas een "slome" cilinder opliggen. dusja, ik denk ook dak een orginele heb, zoveel te beter . dan weet ik dak ten minste geen goedkope brol heb opligge .
(nog ff trugkome op die begrenzer, ik rij er 60 meer in 5de versnelling, en alsk naar 6de schakel valt em trug in toere en snelheid, ma ik heb ook 13-43 opligge van vertanding d8 ik, dus binnekort trug orgineel, dan gaat em mss trug een 50 bij de begrenzer aan)
|
do mei 26, 2005 9:11 pm |
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
dat hij terug valt in toeren is beter... dan lijkt het minder dat je een begrenzer heb...
En elke politie weet dat een rs standart geen 50 loopt
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
do mei 26, 2005 10:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
vinkske
ApriliaForum Member
|
ier ni ze. mijn is de 3de rs die ooit in men stad heeft gerede. de eerste is doorverkocht geweest aan iemand in de buurt, die verkoopt em nu mss aan ne vriend van mij. en die andere rs is op een gerede en zo verkocht geweest, waar die nu is weetk ni. ma de flikke zijn dom, dusja .
|
do mei 26, 2005 10:21 pm |
|
|
MMM
ApriliaForum Member
|
sintesi schreef: MMM schreef: sintesi schreef: MMM schreef: sintesi schreef: MMM schreef: vinkske schreef: ik heb jusit gezien op de site, nu vragen ze 24,50€ voor ne begrenzer en in de mail da ik toen gekrege had een week gelede stond nog 22€. kan het daar mss iet mee te make hebbe? Nope ik heb gewoon €22 overgemaakt en dat was goed, je moet het bedrag aanhouden wat je in een mail naar je toe gestuurd krijg. MMM, wil je ff laten weten hoe die bevalt? Hij bevielt me prima, plugje eruit en hij reed gewoon 40, dit is te langzaam want dat geloven ze nooit alstie op de rollerbank staat dus hij is terug gestuurd en zou nu op 55 a 60 worden afgesteld oh beter. En waar had je die gehaald? Geloof dat het hier wel ergens stond, maar dat was incompleet dacht ik of zo. Wel wazig dat die snelheden dan iedere keer fout zijn! www.begrenzer.nl de naam van de topic heeft het erzelfs over oh sorry, ik dacht dat het over die begrenzer ging die automatisch aanging... daar heeft het ook over gegaan hier namelijk.
Vinske en ik hadden het niet over een automatische hoor
|
vr mei 27, 2005 12:42 am |
|
|
sintesi
ApriliaForum Member
|
MMM schreef: Vinske en ik hadden het niet over een automatische hoor
daar ben ik nu ook al achter want het ging over de eurobegrenzer
|
vr mei 27, 2005 10:57 am |
Persoonlijk album
|
|
MMM
ApriliaForum Member
|
sintesi schreef: MMM schreef: Vinske en ik hadden het niet over een automatische hoor daar ben ik nu ook al achter want het ging over de eurobegrenzer
Noudan
|
za mei 28, 2005 3:35 pm |
|
|
af1special
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
|
Ik heb ook nog een pinasco begrenzer tekoop , interesse stuur effe een pb of een mailtje
|
zo mei 29, 2005 1:07 pm |
|
|
sintesi
ApriliaForum Member
|
MMM schreef: sintesi schreef: MMM schreef: Vinske en ik hadden het niet over een automatische hoor daar ben ik nu ook al achter want het ging over de eurobegrenzer Noudan
daar kwam ik achter omdat jij dat zei... dus hoezo nou dan?
|
zo mei 29, 2005 1:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
vinkske
ApriliaForum Member
|
kheb menne begrenzer eringezet en vastgezet, ma ik had e klein probleemke, het moerke da aan de buitekant van u kap moest kome hadk kapot geknepe bij de tang bij het wille op te zette, dus nu heb ik het er moete opsoldere (op een metale plaatje) en moet ik nog wat tin afschure omdat hij soms aan springt omdat ik heb ni diep genoeg kan inzetten door die tin, dus als ik nog tijd hebt die tin afschure en mss die plug nog wat verder afdraaien op de draaibank, dat hij iets langer is dan normaal. want als ik nu rij gaat hij soms vanzelf aan, dan stop ik, draai eens even met die plug en dan kan ik weer op volle toeren rijden. dusja, tip voor de mensen die ook zo een gaan kopen, de moer da erbij is, ni teveel kracht opzetten , anders kunt ge hetzelfde smodderwerk hebben zoals ik heb
|
zo mei 29, 2005 3:21 pm |
|
|
|