Auteur |
Bericht |
steff
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 2:20 pm Berichten: 115 Woonplaats: londerzeel
|
ga niet echt zo rap met de setup die ik heb.
mijn setup is : 70cc cilinder van HEBO MANSTON
arrow racing uitlaat , 21mm carbu dell'orto , gewone powerfilter,metrakit pro race koppeling
en toch ga ik maar 105 km/h
wat zou ik nog veranderen want met een hebo zou je toch veel sneller moeten gaan!??!
_________________ natuurlijk kan ik zeveren, derjuist nog op menne frak !
/knalle met die rs!
|
za sep 22, 2007 5:20 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
koppeling moet je een metalen tussenplaat bijvoegen of een 5 plaats (polini of je huis afdraaien)
carb moet je toch op een 24mm of zelfs een 28mm mikken
_________________
|
za sep 22, 2007 5:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
steff
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 2:20 pm Berichten: 115 Woonplaats: londerzeel
|
als je een 28mm carbu steekt hoe moet je dan die inlaat vergroten?
wat moet je dan allemaal veranderen als je een 28 steekt?
_________________ natuurlijk kan ik zeveren, derjuist nog op menne frak !
/knalle met die rs!
|
za sep 22, 2007 5:24 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
gewoon blokje uit je membraan halen of een vl6/15 membraan
en je vertanding natuurlijk
euh, koppeling is denk ik het probleem bij jou en de uitlaat zal ook niet al te best zijn voor zo een extreme setup.
_________________
|
za sep 22, 2007 5:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
roel88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 11:00 pm Berichten: 198 Woonplaats: genemuiden
|
Met deze setup moet je zowiezo al harder kunnen dan 105.
Ik denk dat je gewoon even goed moet gaan afstellen.
En natuurlijk vertanding aanpassen
|
za sep 22, 2007 5:49 pm |
|
|
mean red rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
|
koppeling en afstellen. carb kan opzich nog wel.
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
ma sep 24, 2007 8:21 pm |
|
|
steff
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 2:20 pm Berichten: 115 Woonplaats: londerzeel
|
mijn carbu was wel volledig verkeerd afgesteld want men membraam was scheefgetrokken en er stak een verkeerde sproeier in maar dan nog gaat hij niet zo snel gaan.....
die cilinder moet toch véél sneller kunnen?!?
wat bedoel je eigenlijk met je koppeling afstellen?
_________________ natuurlijk kan ik zeveren, derjuist nog op menne frak !
/knalle met die rs!
|
ma sep 24, 2007 8:40 pm |
|
|
danlen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2005 6:01 pm Berichten: 645 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Staphorst
|
als je de echte manston hebt moet je veel harder kunnen
-carb 21mm is wel goed voor straat , ga je groter xuipt die ook meer
-uitlaat is denk ik grootste probleem , weet niet of arrow een hoogtoerige is , probeer eens een hmr/2 , of het best een r3/pro race
- koppeling goed genoeg als die niet slipt
- how staat je squish ??? , dat scheelt ook een hoop als die niet goed staat
maar je moet nu zowiezo 120 kunnen halen , wat is je vertanding ?
_________________ Hola , Como Estas ?
|
ma sep 24, 2007 8:46 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
arrow is zoals een gianelli
_________________
|
ma sep 24, 2007 9:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
steff
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 2:20 pm Berichten: 115 Woonplaats: londerzeel
|
wat is je squish??
het is een arrow racing maar wel maar een 50cc.
- Cilinderkit + kop Hebo Manston2 RS50 (AM 345-6) 70cc 299,00EUR is de cilinder dat ik heb!!
_________________ natuurlijk kan ik zeveren, derjuist nog op menne frak !
/knalle met die rs!
|
ma sep 24, 2007 9:29 pm |
|
|
kaasmonster
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jun 01, 2007 1:25 pm Berichten: 82 Woonplaats: Steenbergen
|
Waarschijnlijk gewoon fout afstellen. De uitlaat bepaald meer dan 50% van je vermogen. Zit er dus een uitlaat op, die niet lekker past bij je setupje, dan heb je al een probleem. Ook kan het zijn, dat je makkelijk 20% vermogen verlies hebt, omdat je je squish totaal niet afgesteld hebt.
En met 21mm moet je ook gewoon flink kunnen blazen
|
ma sep 24, 2007 10:48 pm |
|
|
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
Je uitlaat denk ik dat ie tegenhoud
_________________ Power is useless without control!
|
ma sep 24, 2007 10:49 pm |
|
|
steff
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 2:20 pm Berichten: 115 Woonplaats: londerzeel
|
dus een hmr/2 of een R3 race uitlaat er gewoon ondersteken?!
wat zijn de prijzen van die uitlaten?!
als je imand weet dat wilt wisselen tegen een arrow racing uitlaat in goede staat!
_________________ natuurlijk kan ik zeveren, derjuist nog op menne frak !
/knalle met die rs!
|
di sep 25, 2007 10:18 am |
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
ik zeg r3, mooi hoogtoerig, die zijn wel ff duurder, maar wel super!
en een ander membraampje, zal ook geen kwaat doen!
Gr
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
di sep 25, 2007 10:29 am |
Persoonlijk album
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
sbk replica schreef: ik zeg r3, mooi hoogtoerig, die zijn wel ff duurder, maar wel super!
en een ander membraampje, zal ook geen kwaat doen!
Gr
Dat membraanpje ander is nutteloos. Hooguit carbon plaatjes erop maar verder is een ori membraanhuis gewoon goed spul als dat stufferblok eruit is / op maat.
Kijk inderdaad ook naar je squish! Die bepaal je door een stukje tin te pakken van een mm oid. Vervolgens steek je dat stukje door je bougiegat in je cilkop en meet je de squish door het stukje tin tegen de wand aan de houden boven de zuigerpen terwijl je de ontsteking voorbij het bovenste dode punt draait. Dan meet je dat stukje tin aan het uiteinde, het zou iets van 0,6 mm dik moeten zijn voor op straat.
|
di sep 25, 2007 11:53 am |
|
|
|