HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za jan 11, 2025 9:55 am




Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 ga niet echt zo rap met de setup die ik heb. 
Auteur Bericht
steff
ApriliaForum Member

Geregistreerd: wo feb 14, 2007 2:20 pm
Berichten: 115
Woonplaats: londerzeel
Antwoord met een citaat
Bericht ga niet echt zo rap met de setup die ik heb.
mijn setup is : 70cc cilinder van HEBO MANSTON
arrow racing uitlaat , 21mm carbu dell'orto , gewone powerfilter,metrakit pro race koppeling

en toch ga ik maar 105 km/h
wat zou ik nog veranderen want met een hebo zou je toch veel sneller moeten gaan!??!

_________________
natuurlijk kan ik zeveren, derjuist nog op menne frak !


/knalle met die rs!


za sep 22, 2007 5:20 pm
Profiel
*Thomas*
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm
Berichten: 5743
Afbeeldingen: 32
Antwoord met een citaat
Bericht 
koppeling moet je een metalen tussenplaat bijvoegen of een 5 plaats (polini of je huis afdraaien)

carb moet je toch op een 24mm of zelfs een 28mm mikken

_________________
Afbeelding


za sep 22, 2007 5:22 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
steff
ApriliaForum Member

Geregistreerd: wo feb 14, 2007 2:20 pm
Berichten: 115
Woonplaats: londerzeel
Antwoord met een citaat
Bericht 
als je een 28mm carbu steekt hoe moet je dan die inlaat vergroten?
wat moet je dan allemaal veranderen als je een 28 steekt?

_________________
natuurlijk kan ik zeveren, derjuist nog op menne frak !


/knalle met die rs!


za sep 22, 2007 5:24 pm
Profiel
*Thomas*
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm
Berichten: 5743
Afbeeldingen: 32
Antwoord met een citaat
Bericht 
gewoon blokje uit je membraan halen of een vl6/15 membraan

en je vertanding natuurlijk :P

euh, koppeling is denk ik het probleem bij jou en de uitlaat zal ook niet al te best zijn voor zo een extreme setup.

_________________
Afbeelding


za sep 22, 2007 5:32 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
roel88
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr feb 04, 2005 11:00 pm
Berichten: 198
Woonplaats: genemuiden
Antwoord met een citaat
Bericht 
Met deze setup moet je zowiezo al harder kunnen dan 105.
Ik denk dat je gewoon even goed moet gaan afstellen.
En natuurlijk vertanding aanpassen ;)


za sep 22, 2007 5:49 pm
Profiel
mean red rs
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am
Berichten: 660
Woonplaats: witharen
Antwoord met een citaat
Bericht 
koppeling en afstellen. carb kan opzich nog wel.

_________________
eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)


ma sep 24, 2007 8:21 pm
Profiel
steff
ApriliaForum Member

Geregistreerd: wo feb 14, 2007 2:20 pm
Berichten: 115
Woonplaats: londerzeel
Antwoord met een citaat
Bericht 
mijn carbu was wel volledig verkeerd afgesteld want men membraam was scheefgetrokken en er stak een verkeerde sproeier in maar dan nog gaat hij niet zo snel gaan.....
die cilinder moet toch véél sneller kunnen?!?
wat bedoel je eigenlijk met je koppeling afstellen?

_________________
natuurlijk kan ik zeveren, derjuist nog op menne frak !


/knalle met die rs!


ma sep 24, 2007 8:40 pm
Profiel
danlen
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jul 14, 2005 6:01 pm
Berichten: 645
Afbeeldingen: 3
Woonplaats: Staphorst
Antwoord met een citaat
Bericht 
als je de echte manston hebt moet je veel harder kunnen

-carb 21mm is wel goed voor straat , ga je groter xuipt die ook meer
-uitlaat is denk ik grootste probleem , weet niet of arrow een hoogtoerige is , probeer eens een hmr/2 , of het best een r3/pro race

- koppeling goed genoeg als die niet slipt :^^:

- how staat je squish ??? , dat scheelt ook een hoop als die niet goed staat

maar je moet nu zowiezo 120 kunnen halen , wat is je vertanding ?

_________________
Hola , Como Estas ?


ma sep 24, 2007 8:46 pm
Profiel
*Thomas*
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm
Berichten: 5743
Afbeeldingen: 32
Antwoord met een citaat
Bericht 
arrow is zoals een gianelli ;)

_________________
Afbeelding


ma sep 24, 2007 9:23 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
steff
ApriliaForum Member

Geregistreerd: wo feb 14, 2007 2:20 pm
Berichten: 115
Woonplaats: londerzeel
Antwoord met een citaat
Bericht 
wat is je squish??
het is een arrow racing maar wel maar een 50cc.
- Cilinderkit + kop Hebo Manston2 RS50 (AM 345-6) 70cc 299,00EUR is de cilinder dat ik heb!!

_________________
natuurlijk kan ik zeveren, derjuist nog op menne frak !


/knalle met die rs!


ma sep 24, 2007 9:29 pm
Profiel
kaasmonster
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jun 01, 2007 1:25 pm
Berichten: 82
Woonplaats: Steenbergen
Antwoord met een citaat
Bericht 
Waarschijnlijk gewoon fout afstellen. De uitlaat bepaald meer dan 50% van je vermogen. Zit er dus een uitlaat op, die niet lekker past bij je setupje, dan heb je al een probleem. Ook kan het zijn, dat je makkelijk 20% vermogen verlies hebt, omdat je je squish totaal niet afgesteld hebt.

En met 21mm moet je ook gewoon flink kunnen blazen ;)


ma sep 24, 2007 10:48 pm
Profiel
No fear
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm
Berichten: 2269
Woonplaats: China
Antwoord met een citaat
Bericht 
Je uitlaat denk ik dat ie tegenhoud

_________________
Power is useless without control!


ma sep 24, 2007 10:49 pm
Profiel
steff
ApriliaForum Member

Geregistreerd: wo feb 14, 2007 2:20 pm
Berichten: 115
Woonplaats: londerzeel
Antwoord met een citaat
Bericht 
dus een hmr/2 of een R3 race uitlaat er gewoon ondersteken?!
wat zijn de prijzen van die uitlaten?!
als je imand weet dat wilt wisselen tegen een arrow racing uitlaat in goede staat!

_________________
natuurlijk kan ik zeveren, derjuist nog op menne frak !


/knalle met die rs!


di sep 25, 2007 10:18 am
Profiel
sbk replica
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm
Berichten: 2602
Afbeeldingen: 9
Woonplaats: schagen
Antwoord met een citaat
Bericht 
ik zeg r3, mooi hoogtoerig, die zijn wel ff duurder, maar wel super!

en een ander membraampje, zal ook geen kwaat doen!

Gr

_________________
RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!


di sep 25, 2007 10:29 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
petertzr
ApriliaForum Member

Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm
Berichten: 2931
Woonplaats: Nederhemert
Antwoord met een citaat
Bericht 
sbk replica schreef:
ik zeg r3, mooi hoogtoerig, die zijn wel ff duurder, maar wel super!

en een ander membraampje, zal ook geen kwaat doen!

Gr


Dat membraanpje ander is nutteloos. Hooguit carbon plaatjes erop maar verder is een ori membraanhuis gewoon goed spul als dat stufferblok eruit is / op maat.

Kijk inderdaad ook naar je squish! Die bepaal je door een stukje tin te pakken van een mm oid. Vervolgens steek je dat stukje door je bougiegat in je cilkop en meet je de squish door het stukje tin tegen de wand aan de houden boven de zuigerpen terwijl je de ontsteking voorbij het bovenste dode punt draait. Dan meet je dat stukje tin aan het uiteinde, het zou iets van 0,6 mm dik moeten zijn voor op straat.


di sep 25, 2007 11:53 am
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: