HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 10, 2025 9:55 pm

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2941 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 197  Volgende
 ''kleine vragen " topic 
Auteur Bericht
GiGi
ApriliaForum Member

Bericht 
Ik heb ook een vraagje: Die imbusjes in de kappen zijn da allemaal dezelfde en welke maat is da? :^^:

vr apr 20, 2007 4:18 pm
Profiel
Nightmare5
ApriliaForum Member

Bericht 
los draaien en mee nemen naar de dealer ;)
en dat hij stroef gaat ... ff hendel eraf halen zitten 2 schroefjes die je los moet draaien onder op de hendel en dan het stuurgewichtje eraf...
dan moet je hem zo los kunnen maken dan kan je die stang schoon maken samen met de hendel die erover heen loopt (die er ondetussen af hoort te zijn ? :P) Dan moet hij al heel wat soepeller gaan!
En anders het rubber van je hendel een stukje omhoog duwen zodat het het gewichtje niet aanraakt ... dat kan ook al een hoop helpen ;)

- Team H-p-c.nl -

vr apr 20, 2007 4:19 pm
Profiel WWW
Nightmare5
ApriliaForum Member

Bericht 
GiGi schreef:
Ik heb ook een vraagje: Die imbusjes in de kappen zijn da allemaal dezelfde en welke maat is da? :^^:

jah allemaal behalve die bij je spiegels die zijn dikker ... welke maat erhm.. zou ik zo ff niet weten :P
Maar gewoon 1'tje mee nemen naar de dealer...
Dit zijn afgedraaide imbusje's dus je zul ze niet bij een anderre dealer vinden dan een aprilia dealer ;)

- Team H-p-c.nl -

vr apr 20, 2007 4:20 pm
Profiel WWW
Barro
ApriliaForum Member

Bericht K&N filter RS125
Kan iemand mij vertellen welk type K&N filter ik het beste op mijn RS125 kan plaatsen (34mm)

vr apr 20, 2007 4:30 pm
Profiel
koenrs
ApriliaForum Member

Bericht 
is het moeilijk om je kilometer teller aandrijving bij je voorwiel te vervangen en wat moet je daar allemaal voor doen?

vr apr 20, 2007 4:37 pm
Profiel
Nightmare5
ApriliaForum Member

Bericht 
koenrs schreef:
is het moeilijk om je kilometer teller aandrijving bij je voorwiel te vervangen en wat moet je daar allemaal voor doen?

voorkant ophijzen.. as eruit halen (eerst voor op de vorkpoot schroefje los halen) band eruit... km aandrijving eraf halen... nieuwe erop alles weer terug zetten zoals het was ... schijf netjes weer tussen je remblokje's enz.. en klaar :P

- Team H-p-c.nl -

vr apr 20, 2007 4:49 pm
Profiel WWW
koenrs
ApriliaForum Member

Bericht 
oke goed te doen dus heeft iemand tips om je vorkant op te hijzen zou je gwn met een touw aan je kroonplaat het ergens aan op kunnen hangen ?

vr apr 20, 2007 5:46 pm
Profiel
floRiS50
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 3
Bericht 
ligt aan jouw beunkot :^^:

vr apr 20, 2007 5:48 pm
Profiel
GiGi
ApriliaForum Member

Bericht 
Nightmare5 schreef:
GiGi schreef:

jah allemaal behalve die bij je spiegels die zijn dikker ... welke maat erhm.. zou ik zo ff niet weten :P
Maar gewoon 1'tje mee nemen naar de dealer...
Dit zijn afgedraaide imbusje's dus je zul ze niet bij een anderre dealer vinden dan een aprilia dealer ;)

Ow ok, maar weet niemand die maat? :!: ik werk namelijk bij metaal fabriek en kon der zo gratis aankome, vandaar :P Die van de spiegel hoef ik btw nie te wete, gewoon van de kappe.. :^^:

vr apr 20, 2007 7:00 pm
Profiel
koenrs
ApriliaForum Member

Bericht 
Citaat:
voorkant ophijzen.. as eruit halen (eerst voor op de vorkpoot schroefje los halen) band eruit... km aandrijving eraf halen... nieuwe erop alles weer terug zetten zoals het was ... schijf netjes weer tussen je remblokje's enz.. en klaar

trouwens als ik die as eruit haal vallen er dan niet alleemaal vervelende afstandshouders enzo tussenuit?

vr apr 20, 2007 9:26 pm
Profiel
AdrenalinAddict
ApriliaForum Member

Bericht 
Ja, dat doen ze vaak wel ja, moet je ff goed zorgen dat je weet waar alles moet.

za apr 21, 2007 3:46 pm
Profiel
AdrenalinAddict
ApriliaForum Member

Bericht 
GiGi schreef:

Ow ok, maar weet niemand die maat? :!: ik werk namelijk bij metaal fabriek en kon der zo gratis aankome, vandaar :P Die van de spiegel hoef ik btw nie te wete, gewoon van de kappe.. :^^:

Die boutjes zijn ongeveer 1,40 per stuk welke maat, geen idee, gaat het ook niet om want gewone impusjes krijg je er bijna niet in(en ziet er niet uit)

za apr 21, 2007 3:48 pm
Profiel
Nightmare5
ApriliaForum Member

Bericht 
en dan komen we weer uit op easyparts voor als het mis gaat O:-)
http://www.easyparts.nl/showdrawing.php ... 571-d25055

- Team H-p-c.nl -

za apr 21, 2007 3:50 pm
Profiel WWW
red roser
ApriliaForum Member

Bericht 
Ik heb 2 en een halve week geleden een klein ongelukje gehad met me puch.
Aangezien ik vlak achter een auto reed die plotseling stopte reed ik tegen de achterbumper aan.
Verder geen schade of iets dergelijks maja de politie moest er weer zo nodig bijgehaald worden.
Dus na een verklaring afgelegd te hebben bleek dat ik me verkeerde kentekenplaat erop had zitten namelijk die van me red rose :X: , (per ongeluk omgewisseld aangezien ze erg op elkaar lijken).
Nu is me puch meegenomen voor een technische controle, maja volgens die politie zat er een grote kans in dat ik hem niet terug zou krijgen.
Die zelfde politie man had me vorige puch ook al ingenomen + nog eens 50 euro boete omdat ik 2 dagen telaat gereageerd had.
Me puch is donderdag de 5 april ingenomen en toen werdt er gezegd: je hoort aankomende dinsdag of woendag van ons, maar ik heb onderhand nog helemaal niks gehoort.
En dit vind ik eigelijk niet kunnen, mij 50 euro boete geven omdat ik 2 dagen te laat was en vervolgens heb ik 2 weken nadat ze afgesproken hebben te bellen nog niks te horen gekregen.

Ik vraag me echt af of ze het recht wel hebben om dit zomaar te flinken??
Ik hoop eigelijk dat jullie je mening hierover willen geven en wat ik hier tegen zou kunnen doen??

zo apr 22, 2007 12:59 pm
Profiel
Nightmare5
ApriliaForum Member

Bericht 
Brief schrijven naar de Officier van Justite... als ik jou was.. je mag niet zomaar boete's uitdelen...

- Team H-p-c.nl -

zo apr 22, 2007 3:04 pm
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2941 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 197  Volgende