Auteur |
Bericht |
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
Ik heb ook een vraagje: Die imbusjes in de kappen zijn da allemaal dezelfde en welke maat is da?
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
vr apr 20, 2007 4:18 pm |
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
los draaien en mee nemen naar de dealer
en dat hij stroef gaat ... ff hendel eraf halen zitten 2 schroefjes die je los moet draaien onder op de hendel en dan het stuurgewichtje eraf...
dan moet je hem zo los kunnen maken dan kan je die stang schoon maken samen met de hendel die erover heen loopt (die er ondetussen af hoort te zijn ? ) Dan moet hij al heel wat soepeller gaan!
En anders het rubber van je hendel een stukje omhoog duwen zodat het het gewichtje niet aanraakt ... dat kan ook al een hoop helpen
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
vr apr 20, 2007 4:19 pm |
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
|
GiGi schreef: Ik heb ook een vraagje: Die imbusjes in de kappen zijn da allemaal dezelfde en welke maat is da?
jah allemaal behalve die bij je spiegels die zijn dikker ... welke maat erhm.. zou ik zo ff niet weten
Maar gewoon 1'tje mee nemen naar de dealer...
Dit zijn afgedraaide imbusje's dus je zul ze niet bij een anderre dealer vinden dan een aprilia dealer
- Team H-p-c.nl -
|
vr apr 20, 2007 4:20 pm |
|
|
Barro
ApriliaForum Member
|
K&N filter RS125
Kan iemand mij vertellen welk type K&N filter ik het beste op mijn RS125 kan plaatsen (34mm)
|
vr apr 20, 2007 4:30 pm |
|
|
koenrs
ApriliaForum Member
|
is het moeilijk om je kilometer teller aandrijving bij je voorwiel te vervangen en wat moet je daar allemaal voor doen?
_________________ blazin
|
vr apr 20, 2007 4:37 pm |
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
|
koenrs schreef: is het moeilijk om je kilometer teller aandrijving bij je voorwiel te vervangen en wat moet je daar allemaal voor doen?
voorkant ophijzen.. as eruit halen (eerst voor op de vorkpoot schroefje los halen) band eruit... km aandrijving eraf halen... nieuwe erop alles weer terug zetten zoals het was ... schijf netjes weer tussen je remblokje's enz.. en klaar
- Team H-p-c.nl -
|
vr apr 20, 2007 4:49 pm |
|
|
koenrs
ApriliaForum Member
|
oke goed te doen dus heeft iemand tips om je vorkant op te hijzen zou je gwn met een touw aan je kroonplaat het ergens aan op kunnen hangen ?
_________________ blazin
|
vr apr 20, 2007 5:46 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
ligt aan jouw beunkot
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
vr apr 20, 2007 5:48 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
Nightmare5 schreef: GiGi schreef: Ik heb ook een vraagje: Die imbusjes in de kappen zijn da allemaal dezelfde en welke maat is da? jah allemaal behalve die bij je spiegels die zijn dikker ... welke maat erhm.. zou ik zo ff niet weten Maar gewoon 1'tje mee nemen naar de dealer... Dit zijn afgedraaide imbusje's dus je zul ze niet bij een anderre dealer vinden dan een aprilia dealer
Ow ok, maar weet niemand die maat? ik werk namelijk bij metaal fabriek en kon der zo gratis aankome, vandaar Die van de spiegel hoef ik btw nie te wete, gewoon van de kappe..
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
vr apr 20, 2007 7:00 pm |
|
|
koenrs
ApriliaForum Member
|
Citaat: voorkant ophijzen.. as eruit halen (eerst voor op de vorkpoot schroefje los halen) band eruit... km aandrijving eraf halen... nieuwe erop alles weer terug zetten zoals het was ... schijf netjes weer tussen je remblokje's enz.. en klaar
trouwens als ik die as eruit haal vallen er dan niet alleemaal vervelende afstandshouders enzo tussenuit?
_________________ blazin
|
vr apr 20, 2007 9:26 pm |
|
|
AdrenalinAddict
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 25, 2007 10:25 am Berichten: 66 Woonplaats: Hoogeveen
|
Ja, dat doen ze vaak wel ja, moet je ff goed zorgen dat je weet waar alles moet.
_________________ Despair is an illusion of the mind.
Pain is an illusion of the senses.
|
za apr 21, 2007 3:46 pm |
|
|
AdrenalinAddict
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 25, 2007 10:25 am Berichten: 66 Woonplaats: Hoogeveen
|
GiGi schreef: Ow ok, maar weet niemand die maat? ik werk namelijk bij metaal fabriek en kon der zo gratis aankome, vandaar Die van de spiegel hoef ik btw nie te wete, gewoon van de kappe..
Die boutjes zijn ongeveer 1,40 per stuk welke maat, geen idee, gaat het ook niet om want gewone impusjes krijg je er bijna niet in(en ziet er niet uit)
_________________ Despair is an illusion of the mind.
Pain is an illusion of the senses.
|
za apr 21, 2007 3:48 pm |
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
|
en dan komen we weer uit op easyparts voor als het mis gaat
http://www.easyparts.nl/showdrawing.php ... 571-d25055
- Team H-p-c.nl -
|
za apr 21, 2007 3:50 pm |
|
|
red roser
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 03, 2006 4:33 pm Berichten: 25 Woonplaats: uithoorn
|
Ik heb 2 en een halve week geleden een klein ongelukje gehad met me puch.
Aangezien ik vlak achter een auto reed die plotseling stopte reed ik tegen de achterbumper aan.
Verder geen schade of iets dergelijks maja de politie moest er weer zo nodig bijgehaald worden.
Dus na een verklaring afgelegd te hebben bleek dat ik me verkeerde kentekenplaat erop had zitten namelijk die van me red rose , (per ongeluk omgewisseld aangezien ze erg op elkaar lijken).
Nu is me puch meegenomen voor een technische controle, maja volgens die politie zat er een grote kans in dat ik hem niet terug zou krijgen.
Die zelfde politie man had me vorige puch ook al ingenomen + nog eens 50 euro boete omdat ik 2 dagen telaat gereageerd had.
Me puch is donderdag de 5 april ingenomen en toen werdt er gezegd: je hoort aankomende dinsdag of woendag van ons, maar ik heb onderhand nog helemaal niks gehoort.
En dit vind ik eigelijk niet kunnen, mij 50 euro boete geven omdat ik 2 dagen te laat was en vervolgens heb ik 2 weken nadat ze afgesproken hebben te bellen nog niks te horen gekregen.
Ik vraag me echt af of ze het recht wel hebben om dit zomaar te flinken??
Ik hoop eigelijk dat jullie je mening hierover willen geven en wat ik hier tegen zou kunnen doen??
|
zo apr 22, 2007 12:59 pm |
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
|
Brief schrijven naar de Officier van Justite... als ik jou was.. je mag niet zomaar boete's uitdelen...
- Team H-p-c.nl -
|
zo apr 22, 2007 3:04 pm |
|
|
|