APRILIA RS 50 - MS Replica - 2005 Limited Edition 500st
Tekoop .
2005 .
Aprilia RS 50 .
Limited Edition van 500st .
Uitgebreide Beschrijving :
het blok .
blok heeft een revisie gehad = alle lagers vervangen , keerringen , pakkingen , koppelings bladen , blok is gespoeld , nieuwe snelle 50cc gilardoni 2 cilinder met zuiger , nieuwe ontstekking met vliegwiel , nieuwe bougie , 16,5 mm carburateur is schoon gemaakt en afgesteld .
het frame .
het frame is in goede staat geen gebreken .
remmen .
rondom nieuwe schrijven met blokken , remt onwijs goed .
electonica .
alle electronica dingen werken , remlicht werkt , gewoon licht werkt ,gewoon alles , 1 ding werk minder en dat is de accu , zal met de tijd moeten vervagen worden .
kappen . kappen zijn redelijk , zitten wel wat schuif plekken hier en daar en wat breuken of scheuren , de neus is ooit overgespoten en er moeten nog 2 stickers op de neus ( niet aanwezig ).
aandrijving .
nieuwe voor en achter tandwielen met ketting ( lichte vertanding ).
banden .
goede michelin pilot banden voor en achter .
uitlaat .
standaard uitlaat maar onbegrenst met race demper , sportief geluid .
mengsmering .
het blok wordt gesmeerd door de origenele mengsmeer pomp via het blok ( kan dus gewoon getankt worden zonder te mengen )
bijzonderheden .
de achter zit is vervangen voor een cover en de voetsteunen zijn verwijderd , met kenteken en papieren .
gebreken .
zins een korte tijd spring de bak wel eens uit zijn versnelling vandaan als de brommer door en hobbel rijd , ver moet dat de veer die de schakelpedaal neutraal houd lam raakt , en de koppelings platen blijven soms plakken als de brommer lang heeft stil gestaan maar eenmaal als het blok draait is het weg .
reden dat de brommer weg gaat is.
de brommer is niet zo lange tijd aangeschaft maar omdat ik rugpijn krijg tijdens het rijden ( heb al rug klachten ) en mijn nek het ook niet fijn vind , wil nu een brommer kopen waar ik meer recht op kan zitten .
kan ook geruild worden tegen een schakelbrommer waar je meer recht op kan zitten .
speurders advertentie (
http://www.speurders.nl/overzicht/motor ... 63548.html )
[img]http://images8.images-speurders.nl/images/12/1278/127863548_1.jpg[img]