Auteur |
Bericht |
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
hebben jullie het allemaalin de gaten.. hij begint tog terig te komen van de hebo naar de pro race:P
hij probeert het zo te spelen van ja kon hem goedkoop krijgen en dat is mn straatblok maar ondertussen gaatie strax wel de sprints ermee rijden en laatie de hebo mooi thuis:P
en maar bij mijn project zeuren van kut mk.. mk as, mk cil.. mk primaire vertanding, waar blijft je mk pijpje??
haha mooi spul iig maar komop man gekke wous... pro race 2 als straat cilinder?? koopmans getuned nog is... wat denk je zelf.. dattie of zo fucking beroerd is...
denk is ff na man:P neem een gila 70.. dat vind ik meer een straatcil...niet te snel.. tog lekker optrekke
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
di sep 12, 2006 5:51 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
ik heb nooit gezegd kut mk dat weet je zelf ook. en tis gewoon 2e blok voor als me sprintblok eronderuit ligt, moet toch vooruit komen ik moet wel zeggen dat mk asje ziet er goed uit, voordeel ten opzichte van de polini is dat het small end groter is, maar die polini is wel stuk lichter
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
di sep 12, 2006 6:20 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Haha jaja stiekem zie je dat mk spul ook wel zitten lagel . Gebruik je die brommer eigenlijk nog dagelijks voor naar school oid of stel ik nu een hele domme vraag
_________________ Thom'z BeunBaas
|
di sep 12, 2006 6:22 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
|
dan moet ik van oudenbosch naar eindhoven dan moet ik 4 keer tanken lol beetje duur, gebruik alleen maar voor naar werk te rijden elke zaterdag en natuurlijk om lekker te racen door de plder
|
di sep 12, 2006 6:30 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
|
hier wat foto's kun je de hebo manston goed vergelijken met mk pro race. de manston is goot/maarten tuned, de pro race koopmans tuned.
enjoy
|
di sep 12, 2006 8:32 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
nice!! kan je goed het verschil zien
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
wo sep 13, 2006 7:43 am |
|
|
razor
ApriliaForum Member
|
Beide asjes houden zulk vermogen wel. Dus lijkt mij die polini beter want die is lichter (drijfstang en delen in de krukaswangen vervangen door kunstof..)
Klopt dat? of is dat verschil onmerkbaar?
|
wo sep 13, 2006 11:14 am |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
|
verschil is nihiel,
vanavond blok eronder ghoooien 19mm carb er ff onder omdat ik morgen naar me werk moet en als ik dan 28mm erop doe moet ik eerst weer afstellen. dan ga ik komende week hem testbank afstellen en banken als alles gaat lopen
|
vr sep 15, 2006 5:30 pm |
|
|
danlen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2005 6:01 pm Berichten: 645 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Staphorst
|
Citaat: dan ga ik komende week hem testbank afstellen en banken als alles gaat lopen
kan niet wachte om de bankscore te zien
_________________ Hola , Como Estas ?
|
vr sep 15, 2006 5:32 pm |
|
|
Nijenhuis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 13, 2006 7:15 pm Berichten: 110 Woonplaats: Zwolle
|
Hehe score wil ik graag zien , Wat verwacht je zelf dan?
_________________ Geen onderschrift
|
vr sep 15, 2006 6:36 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
|
kan ook nie wachten, haha hoop zelf toch wel 20 pk+ dat is mijn streven. we zullen wel zien of tie het haalt
|
vr sep 15, 2006 7:24 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
|
heb probleem dat hij niet start. iets met de ontsteking, iig ik denk dat dat het wel moet zijn. stickers zijn ook nog niet klaar. dat word waarschijnlijk pas volgende week geprint. zelf heb ik ook weinig tijd ivm school.
moet lang reizen dus heb in de trein al een subframe ontworpen voor me mono. die kan ik na de intro weken, dan op school maken. dus denk dat hij voor voor net voor december helemaal af is, maar dan ook echt af
|
wo sep 20, 2006 8:31 pm |
|
|
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
hoho lagel je kunt dus nog stoppen met het sleutelen met je rs
dan maar hope dat je niet onderuit gaat met de winter dan he glad/sterkewind/onverwachte dingen.
vind het jamer datk 4december jarig ben ken de aprilia van me best wel maar je leert hem pas echt kenne als je km maakt dus mee slecht weer maja lagel jou topic hier
succes nog en maak het strak en netjes
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
do sep 21, 2006 8:16 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
|
en er zit eindelijk weer leven in het blok joepiee ondertussen heb ik voor het tweede blok, alles ontvet. lagers besteld en vanmiddag begin ik met de carters aan te passenn op de pr.
hopelijk komen deze week me stickers mook binnen kan ik hem af bestickeren
|
ma sep 25, 2006 2:51 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Echt te tof project heb je daar lagel, kan me ook haast niet voorstellen dat het dan in december klaar zou moeten zijn . Echt super qua uiterlijk / motorisch
_________________ Thom'z BeunBaas
|
ma sep 25, 2006 4:21 pm |
|
|
|