Meeting Meppel Omgeving. Nieuwe datum prikken!!
Schakelliefhebbers,
Het mooie weer komt langzaam maar zeker weer naar Nederland en ik had samen met Erwin het idee om maar weer eens een meeting te organiseren. De meeting zal plaatsvinden op
zondag 28 april om half 11 de meeting plek is Carpoolplaats bij afslag Havelte-Diever vanaf de A32 gelegen aan de
Rijksomweg! Erwin (Aprilia RX 50 2003) en ik zullen geruime tijd van tevoren aanwezig zijn. We meeten dan tot half 1 / 1 uur en zullen dan vertrekken met de tour.
Meenemen:
- Brommer/Motor voor de tour, voor gewoon meeten is elk voertuig toegestaan.
- Eten en drinken of geld voor eten en drinken.
- Genoeg bezine en evt. flesje mengolie
- Goed humeur
- Veel mensen
- Mooi weer
Ik zelf neem wat bougie's, pakkingen boutjes moertjes en gereedschap voor kleine reparaties mee en ik verwacht dat Erwin dat ook van plan is. Maar voor jezelf is het ook altijd handig om even wat mee te nemen
Voor wat betreft de meeting zelf:
BrommersWe verzamelen bij de bovengenoemde carpoolplaats. Uiteraard met pauze's en gelegenheid voor tanken/plassen/reparaties. Minimum snelheid is toch het liefst wel een kilometertje of 65. Er word gewoon netjes gereden en niet gestunt. We houden ons in principe netjes aan de regels maar op verscheidene weggetjes zal er worden aangegeven dat er ook even lekker gejaagd kan worden. Maar let wel op anderen om je heen! We spreken een gezamelijk punt af waar we weer samen komen om te eten. Dit is in de omgeving van Havelte.
Er is een stuk weg waar amper auto's komen, hier kan er wel even gesprint worden. We zorgen dan even dat er aan beide kanten iemand staat om een eventuele verdwaalde auto tegen te houden.
MotorenJelmer (JB1) regelt de toertocht voor de motoren. We spreken een gezamelijk punt af waar we weer samen komen om te eten. Dit is in de omgeving van Havelte.
Gooi in dit topic even je naam + wat je waarschijnlijk rijdt als je (misschien) komt
Aanwezig:
Apriliaaah - Reinout
Aprilia RSAprilia RX 2003 - Erwin
Aprilia RXHenri - Henri
Aprilia RSNakedrs50 - Marcelo
Aprilia RS 250Kyllian - Kyllian
Aprilia RSJB1 - Jelmer
Honda VTR SP1Wespa - Wout
DRZ 400Diverence - Henri
YamahaRieju RR - Melvin
Rieju RR +1 misschien
Aprilia RSChielTZR - ?