Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
Honda CR 125 cc motorblok
Compleet blok! Perfect voor je brommer, met een beetje laswerk uiteraard. (heb eventueel ook 2 CR achterbruggen waarvan je een kan bijkopen, gezien ik betwijfel dat de originele achterbrug het lang volhoudt) Zitten 2 cilinders bij, eentje met een nicasil wand welke een nieuwe wand nodig heeft en nog een met een cilinderbus (sleeve) welke een nieuwe sleeve nodig heeft, die cilinder is verder goed. Geen speling op bigend. Ontstekingsdeksel is niet afgebeeld, zit er wel bij. Kickstartpedaal zit er ook bij, alleen werkt de kickstarter niet (geen idee waarom) maar dat is geen moeilijk werk om dat weer werkend te krijgen. Schakelpedaal zit er ook niet bij.
Je krijgt er gratis een motorsteun bij.
Blok is van 1989. Ligt niet in de weg, dus kom niet met onzinbiedingen aan. Voor een goed bod mag hij weg.
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
Re: Honda CR 125 cc motorblok
Oke dan bied ik hem wel voor 201 aan.
@Orwonolol Hij past gewoon hoor, zoals je in de video ziet kan het blok nog 5-10cm omlaag als je de originele bloksteunen vooraan weghaalt waardoor de bougie niet meer tegen de tank aankomt en met geluk hoeft zelfs de middenbalk niet afgezaagd moeten worden omdat de uitlaatdinges van de cilinder tegen de middenbalk nu zit.
Al zou ik het zelf natuurlijk wel doen ter versterking . Hij past trouwens wel beter dan ik had verwacht, dit is de eerste keer dat ik hem ff erin leg. De ketting loopt in deze positie ook al redelijk in lijn dusja... tis een kwestie van passen en shit. Als je mig kan lassen dan is 't niet echt moeilijk om het zelf te doen..
@Lennart, zie whatsapp
Maar svp discussie in chat topic verder voeren ofzo, tis een verkoop topic.
Re: Honda CR 125 cc motorblok
als ik jou was zou ik even wachten je kan makkelijk 250 voor zoon blokje vangen plaats dit gewoon in motorforum de jongens die pre90 rijden willen er echt wel 1e als reserve of onderdelen hebben
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum