Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
Kristian z'n Rieju MRX Pro miniupdate
Nou... project pagina close maar zo nu en dan komt er wel nog iets nieuws.. Ook al issie in de verkoop en shizzul, mensen kunnen me dan evt. hier vragen stellen enzo.
In 't kort; Zo wassie in Juni 2011:
De dag erna
Zo was ie aan het einde van 't project Oktober 2012::
Setup/zooi allemaal op en in het blok:
Top Performances 75cc (''Roze top'') cilinder Doppler Endurance krukas Yasuni Cross HM uitlaat Keihin 28mm PWK D-schuif MVT Premium binnenrotor Malossi VL6 membraan met 0.3 mm koolstof plaatjes Polini 5 plaats koppeling met Malossi veertjes Polini draaibaar spruitstuk Twin Air schuimfilter
Wat filmpjes; Eerste keer rijden met het 2de blok, was aan het afstellen dus ging nog niet zo lekker zoals je kan horen;
25 oktober Kentekun dus zo geplaatst dat de politie weer blij is
De agent had mijn telefoonnummer opgeschreven, en hij zou me bellen voor een afspraak. Niks gehoord nog dus dan is dat ook weer opgelost
Morgen hopelijk spruitstuk van Maurits binnen en dan kan ik weer lekker rijden
______________________________________________________________ 12 maart
Een van de laatste dagen sneeuw, waarschijnlijk laatste keer dat ik sneeuw meemaak in het bezit zijnde van de Rieju
To do: Asopnames bijwerken; heb de verkeerde ontvetter gebruikt dus dat moet opnieuw Magneetschakelaar voor begrenzer SM spaakwielen Fatsoenlijke bevestigingsmateriaal handkappen/andere handkappen met montage voor fatbar Zadel opnieuw bekleden Stickersetje Evt Honda CR brug en vork inbouwen
Laatst bijgewerkt door Venlonaer op za mei 04, 2013 11:55 pm, in totaal 7 keer bewerkt.
Re: Kristian z'n Rieju MRX Pro
Eeeeeeeen mijn eerste aanhouding, zit nog geen week met dat teringding op de weg ging ff stukje rijden met maat van me. Was aant rijden en vervolgens komen ze van de tegengestelde richting.
Gelukkig wel 2 chille agenten, waarschuwing voor mijn kenteken en mijn knipperlicht en ik moet nieuwe kentekenpapieren halen... zijn een beetje gescheurd.
gvd
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
Krimpkous heeft weinig zin. Gewoon slecht gemonteerd (Met slechte montage bedoel ik, of te vast aangedraaid, of een te kleine carbu in een te groot spruitstuk, of te korte carb in het spruitstuk)
of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
Mathias RS 50 schreef:
Wel cool dat je allleen een waarschuwing heb gekregen van die agenten. En succes nog met je to-do lijstje
Ja gelukkig wel, zat zoiezo al krap..
rs_maniac666 schreef:
Magneetspul is onderweg.
thanks
RonnyRacingTeam schreef:
Krimpkous heeft weinig zin. Gewoon slecht gemonteerd (Met slechte montage bedoel ik, of te vast aangedraaid, of een te kleine carbu in een te groot spruitstuk, of te korte carb in het spruitstuk)
Heb hem netjes gemonteerd, eerst zat ie te strak ja. Daarna heb ik hem los gedraaid en weer fatsoenlijk vast gedraaid (genoeg, niet te veel)...
Stinos schreef:
Toffe agenten bestaan dus ook!?:D
Een van de weinige Toen ik hoorde ''we zijn ook jong geweest'' en dat ie z'n MTje ook opgevoerd had wist ik al dat ik niks hoefde te vrezen
Ik kan trouwens geen geschikt spruitstuk vinden, iemand alternatiefje? Het is blijkbaar een Barikit spruitstuk ipv Polini, dat had de verkoper mij wel verteld..
Inmiddels dezelfde Barikit spruitstuk gekocht bij Maurits, voor een mooi prijsje
En mijn autorbw gehaald, maar dat terzijde In januari beginnen met motor, heb al theorieboekje dus elke week minstens 2 uurtjes leren zodat ik geen zelfde voorval met mijn autotheorie krijg
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum