ALLERLaatste koers BK + "Vrije training" op Franco 10+11nove
Dus heren volgend weekend 10 + 11 november is het de laatste koers van het seizoen.
Zaterdag kan er getraind worden. Iedereen mag hier aan deelnemen.
Er zullen wel een heel deel snelle deelnemers aanwezig zijn, maar ook wat tragere.
Ideaal om wat lijnen af te kijken! Maar je mag je niet laten ontmoedigen door de wat snellere deelnemers.
Komen KIJKEN is uiteraard
GRATIS er is ook een camping zeer dichtbij het circuit gelegen waar je kan overnachten.
Het is uiteraard ook mogelijk om op de parking in tentjes/wagen/caraven te overnachten. Geen stroom beschikbaar.
In de dag wel WC en douche + cafetaria. Savonds niet meer.
Toegang via hier:
http://goo.gl/maps/iZuELZaterdag kost een dag trainen 40€, iedereen mag deelnemen. Geen speciale dingen vereist.
Heren die graag een keer op franco hadden gereden is het wss één van de laatste kansen om dit op een zaterdag
te doen dit jaar met kans op nog goed weer!
Maak er een weekend van en kom zondag ook GRATIS naar de wedstrijd kijken! Of als het trainen vlot gaat op
zaterdag meeracen zondag is de boodschap. Ik denk niet dat ikzelf zaterdag aanwezig zal zijn. Maar ik heb nog
wel beschermkledij ter beschikking, voor eventueel zondag mee te racen, of vrijdag/zaterdag op weg naar franco
op te halen en mij achteraf terug bezorgen!
Het is nu ook een UNIEKE kans om de 2h wedstrijd mee te rijden! Je mag een team vormen en mag per piloot één brommer hebben.
Ideaal als je met 2,3,4... wil deelnemen. Heb je een wedstrijd ervaring gehad en zeer gunstig in prijs. Zoals je kan zien kost het enkel
50€ ipv 90€. Wel moet er PER piloot een daglicentie genomen worden kost ook nog wel
25€!!KLIKBAAR :) :