Auteur |
Bericht |
chrislybeer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 25, 2012 5:16 pm Berichten: 10 Woonplaats: Vught
|
 Re: Het algemene 'kleine vragen' topic.
Ik bedoelde eigenlijk, ik heb een smx uit 2004 passen daar bijv. Ook kappen op uit 2007 ofzo en of er ook andere kappen oppassn bijv van ktm[/quote]
Ja, de hele smx/rrx/mrx hebben kappen met dezelfde ophangpunten en zijn dus verwisselbaar. Een ktm sx 125 achterkap is heel makkelijk pas te maken op een rieju, zo ook de radiateurkappen daarvan.[/quote]
Thanks voor het antwoorden, je hebt me een hele hoop tijd en moeite bespaart, jij ook smx zie ik? En wat voor een uitlaat isdat:o
|
di sep 25, 2012 10:13 pm |
|
 |
wespa
ApriliaForum Member
|
Kan ik iemand mij uitleggen waar dit precies voor dient, behalve temp van olie? Snap niks van het engels. http://www.ebay.nl/itm/Oil-Temperature- ... 666wt_1135
|
di sep 25, 2012 10:15 pm |
|
 |
Redroserider83
ApriliaForum Member
|
rieju-rrx schreef: Redroserider83 schreef: Klein vraagje betreffende een Classic 50. Ik ga morgen mijn oliepompje vervangen. Op zich geen big deal (gewoon oude eraf schroeven, nieuwe erop, slangetjes eraan en klaar). Ik heb alleen ff geen idee wat ik moet met het open contactdraadje (volgens mij met een "vonker" ofzo eraan) dat tegen de oliepomp aan zit (als ik de kap weer dichtmaak). http://zero2jazz.com/wp-content/uploads ... G_0822.jpgHet open contactdraadje hier op de foto dus. Kan iemand mij zeggen hoe dit exact moet zitten als ik de kap er weer op schroef? Moet deze vast aan het dekseltje van de pomp? (het onderdeel dat op deze foto mist) of wat? :) Waar is dat draaidje eigenlijk voor? Kan iemand me dit vertellen? Zou helemaal enorm helpen als iemand ff een kiekje zou kunnen/willen schieten (of al heeft liggen) van hoe de boel eruit moet zien voordat ik m morgen dichtschroef :). Dan weet ik zeker dat de boel niet ontploft als ik de motor dan weer start  Bij voorbaat zeer veel dank :)! Dat is je gaskabel. Die de ''schuif'' van de oliepomp aantrekt dus de toevoer van de olie doorgeeft aan de carburateur. Die je nu dus mist. Als je straks je nieuwe pomp hebt. Zie je die schuif zitten en kun je hem daar gewoon inhaken. Ik snap m! Bedankt!
|
di sep 25, 2012 10:21 pm |
|
 |
Monterderb
ApriliaForum Member
|
het gaat voornamelijk zoals je zelf al zegt om de temp 
|
di sep 25, 2012 10:22 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Hij doet niks anders dan temperatuur van de olie meten. Basis Engels niet snappen? En jij doet VWO? 
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
di sep 25, 2012 10:34 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
chrislybeer schreef: Thanks voor het antwoorden, je hebt me een hele hoop tijd en moeite bespaart, jij ook smx zie ik? En wat voor een uitlaat isdat:o
Dat was een LeoV6 volgens mij. Met een hele grote Leovince demper van een Aprilia 750/1000? Die Piotr is niet helemaal goed haha. grapje pjoot
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
di sep 25, 2012 10:35 pm |
Persoonlijk album
|
 |
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
Waarom worden er nou zo veel vragen naar het kleine vragen topic gebonjourd? Hoe de fuck houd je dingen dan overzichtelijk om terug te zoeken?
di sep 25, 2012 10:39 pm |
|
 |
wespa
ApriliaForum Member
|
rieju-rrx schreef: Hij doet niks anders dan temperatuur van de olie meten. Basis Engels niet snappen? En jij doet VWO?  Doe nu havo. En engels ben ik heel slecht in
|
di sep 25, 2012 10:42 pm |
|
 |
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
JB1 schreef: Waarom worden er nou zo veel vragen naar het kleine vragen topic gebonjourd? Hoe de fuck houd je dingen dan overzichtelijk om terug te zoeken? Zoekfuntie.
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
di sep 25, 2012 10:44 pm |
|
 |
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
rs_maniac666 schreef: JB1 schreef: Waarom worden er nou zo veel vragen naar het kleine vragen topic gebonjourd? Hoe de fuck houd je dingen dan overzichtelijk om terug te zoeken? Zoekfuntie. Bij een zwaar uitgebreidde database als BF heb je alles er al een keer in staan ja. Zo uitgebreid is AF nou ook weer niet, dus als je mensen nou gewoon hun vragen laat stellen, zo superactief is het hier namelijk ook niet meer..
di sep 25, 2012 10:45 pm |
|
 |
rs_maniac666
Moderator
|
Waarom maak je je hier druk om, jij weet toch alles.
Vragen zijn voor de vragentopics!
|
di sep 25, 2012 10:48 pm |
|
 |
JB1
ApriliaForum Member
|
Omdat die mongols die hier net op AF komen het niet weten.
Captain obvious :')
di sep 25, 2012 10:49 pm |
|
 |
rs_maniac666
Moderator
|
Daarom worden ze dan ook door verwezen.
en houdt dat captian obvious gezeik maar voor je, daar ben ik niet van gediend.
|
di sep 25, 2012 10:51 pm |
|
 |
JB1
ApriliaForum Member
|
In de tijd dat je die gasten doorverwijst had je ze ook een antwoord kunnen geven. Houd je de bende ook nog overzichtelijk. Laten we het vooral moeilijker maken dan het al is. 
di sep 25, 2012 10:54 pm |
|
 |
rs_maniac666
Moderator
|
ja laten we het niet moeilijker maken. Ik bied mijn opvoerspullen ook niet te koop aan in het opvoeren topic.
Daarom vragen in de vragentopics!
Einde discussie!
|
di sep 25, 2012 10:58 pm |
|
 |
|