Ben van plan om een meeting te houden in Utrecht, voornamelijk omdat ik weet dat er veel rijders in omstreek van utrecht wonen die geen zin hebben om 1 uur heen en terug te gaan voor een meeting. :sad: Daarom beginnen we 20 minuten van utrecht vandaan in
industrie terein LAGE WEIDE. vanaf daar crossen we via breukelen verder het land in (we maken een rondje). We komen gewoon terug op het plek waar we begonnen zijn.
Begin punt : AC Restaurant Lageweide (utrecht)
Hier volgt wat informatie.
SnelheidDe snelheid waar we mee rijden hangt er een beetje vanaf hoe hard die van iedereen gaat. ( ik denk niet dat iemand hier zijn brommer op 45 heeft lopen Dus ik denk dat we rond de 65 gaan rijden (OP PLEKKEN WAAR HET KAN!!) in bebouwde kom houden gewoon netjes snelheid aan en crossen we niet met 65 door de straten. (logisch toch of niet?) Heb namelijk geen zin in dat iemand straks een kindje aanrijd en het helemaal uit de hand loopt.
je brommerOok, voordat je naar deze meeting komt. zorg er even voor dat je brommer in goeie conditie is en je zeker weet dat je de rit volhoud. we hebben namelijk geen zin in dat je brommer halverwege de rit er mee stopt en het daar niet meer te maken is. (ik neem natuurlijk wel gewoon wat gereedschap mee waar we heel ver mee zouden moeten komen.
Datum 9 september, ik kijk een week van te voren het weer aan, als het goed is gaat het door. zo niet, word het een week verplaatst :dry:
Tanken en etenBij het AC restaurant waar we verzamelen is een tankstation (
LET WEL OP!: dit is een tanqo dus houd in dat je hier alleen kan pinnen en er geen 98 is) Na 5 min rijden komen we langs Boomstede waar ook een tankstation is, een shell waar ze wel 98 hebben en je contant kan betalen. We komen op de rit langs een hoogvliet waar we de laatste benodigheden in slaan. vanaf daar gaan we rijden.
Organisatoren:
NinoMatu
Jens extreme sm
Rijders:
Aziz
Huug
Stinos
3 vrienden van huug
Boeki
Mitchellvanrijn
Davidvanrijn
Ceesie8
Jens extreme sm
M3NNO
supertukker13
Arjan van den broek
julianspaans
BROMMER/SCOOTER: We zijn op de conclusie gekomen om toch scooters mee te laten rijden (hoe meer hoe gezelliger. ) Maar we willen wel het imago beetje hoog houden. Dus een paar regeltjes.
1: Geen snorscooters,
Alleen met helm dus.
2: als ze minimale snelheid van 65 hebben (en beetje doortrekken, niet dat ze elke keer achtervallen)
3: ze niet standaart zip's zijn ofzo.. moet wel beetje custom zijn.
Dus als je vrienden hebt met getunde aerox of een ander scheurbeest nodig ze dan maar uit