Re: controle vraagje demper dicht
In ieder geval niet aangezeten, maar denk je dat als je hard over een drempel rijdt de ontsteking verdraait? Wat kan er nog meer verandert zijn vraag ik me af
Na de drempel waar ik te hard over heen was gegaan kwam die niet meer boven de 3-4k toeren(gasgeven had geen nut, kracht nam af, 2/5 gasgeven was het nuttigs) en reed ik in zijn 1-2 richting huis.
Ik verwachtte dat de gasnaald eruit was geschoten(weleens bij neos gehad) of iets in de carberateur verkeerd is gaan zitten, maar ik kan geen gasnaald vinden in mijn carberateur.. is dus een carb zonder gasnaald maar met een buisje met 3 gaatjes als dat kan kloppen,weet niet precies zo zonder het te zien hoe het zat.. maarja.. mocht iemand zoiets hebben meegemaakt en dit zou willen melden

?
vincent dat had ik inderdaad ook vernomen, denk jij dat het mijn uitlaat is die tegenzit? leek mij namelijk vreemd, na een harde drempel dat de verstopping van de uitlaat inslaat

Heb een video van het probleem,
http://www.youtube.com/watch?v=rO1GLLDtrOc waar duid het sissen van de uitlaat op bijv?
Mvg
Bart