KTM "SMR" 300 --- filmpje p46
Vanmorgen een mooie impulsaankoop gemaakt:
Ktm 300 exc uit 2007, 1659 km jong, een wedstrijd rijder heeft hem 5 jaar lang gebruikt als funmotor voor naast z'n ktm 450, nu heeft ie een splinternieuwe ktm 300 gekocht dus mocht deze weg.
Als ik hem thuis heb zal ik wel wat mooiere foto'tjes maken, nu krijgt ie nog nieuwe filters/olie/zuiger/banden/remblokjes.
Verder ben ik nu een beetje opzoek naar een setje sumo velgen, maar dat heeft niet echt haast aangezien ik nog geen rijbewijs heb en dus voorlopig niet verder als de crossbaan/offroad rit ga komen. _______________________________________________________________________________________________________
Zo, ben begonnen met het uit elkaar halen voor de grote schoonmaak, kijk hem vies zijn dan:
Achterrem beugel gescheurd, kan al een goeie bij Nick krijgen dus dat is ook mooi opgelost. Verder moet het frame eigenlijk wel weer gecoat worden dus dat gaat ook gebeuren.
Frame ziet er erg goed uit, alleen bij de achterbrug is er wat straalzand mee gecoat in de coating.. mja, uiteindelijk dus maar 50 euro betaalt voor alles.
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
Re: Ktm 300 exc
Deze dingen gaan echt kneiterhard
2 weken terug ben ik wezen off-roaden met mijn Triumph, en er was toen een gast op een 380. Die trapte hem aan alsof het een brommer is (wat mij niet lukt met mijn ktm), maar hij hoefde maar gas te geven op het zand of hij vloog er al vandoor. Heel vet spul!
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum