Meeting Pottendijk PDM#2 Vervolg 15 oktober! zie link p.74
Zoals jullie allemaal weten is er een geslaagde Pottendijk meeting geweest. En zijn er veel gegadigden bij gekomen. Nu heb ik samen met wat andere rond gebeld voor eventuele andere kartbaantjes. Nu laten zij geen brommers op de baan en komen voornamelijk met het antwoord: "Nee, absoluut niet, wij zijn een kartbaan." Dus word het wederom Pottendijk. Dit was een groot succes hierbij wat beeldmateriaal van PDM#1:
Dus. Bij deze open ik weer een nieuw Pottendijk topic. Nog zonder datum o.i.d. maar dan weten jullie dat er een vervolg komt en kunnen we alvast wat rijders toevoegen. Ik neem het niet zo serieus als de vorige keer want de rijders die komen zijn zelfstandig genoeg en weten wat ze kunnen voor hun eigen veiligheid en eigen toedoen. Dus niet meer met alle kledingvoorschriften en brommereisen. Het enige wat ik zeg is dat het EIGEN RISICO is. En ik of Pottendijk nergens aansprakelijk voor zijn. Nu heb ik denk al wel een rijders lijst ongeveer uit mijn hoofd die sowieso komen (niet per se rijden maar geef het even door)
Ja wij wonen precies in het midden tussen Pottendijk en Franchorchamps. Het is precies even ver. Hoe verzinnen ze het toch. :') Nou voor de noorderlingen is het 350-400km voor ons minder dan 200.
_________________ \8/Gang is alles, remmen is angst\8/
Re: Meeting Pottendijk PDM#2
Nja ik zou het lekker op pottendijk houden. Dat is het makkelijkst. Voor mij scheelt het 30km maar dat is nou ook niet echt doorslaggevend. Gewoon pottendijk en ff een datum fixen.
Nee, eind augustus ergens. Als er weer monnie in mij pokket is G. Ik heb een poll gemaakt voor de animo-check. Ik laat hem open tot in de loop van augustus en kijk wat het plan word. En dan half of eind augustus wil ik hem inplanne.
_________________ \8/Gang is alles, remmen is angst\8/
Re: Meeting Pottendijk of Franchorchamps?
Beter plan je nu een datum dan kan iedereen vrij vragen en vervoer regelen. ik zeg 11 augustus. 18 is decibel en 25 mysteryland misschien even rekening mee houden. Kaartje van mysteryland wil ik er best voor verkopen die van decibel niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum