Auteur |
Bericht |
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Re: Meeting Pottendijk PDM#1 MORGEN IS HET ZO VER!!!!
marien schreef: Jeroenvs schreef: Thomas had eigenlijk niks, alleen even de schrik waarschijnlijk. Ja oke, maar met iedereen was wel wat, bedoel ik. was dan ook antwoord hierop Stinos schreef: Thomas er goed vanaf gekomen? en erwin nog een schuiver gemaakt?
ma jul 16, 2012 8:38 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Keiji. schreef: Venlonaer schreef: Denk dat Sander z'n ouders er vanuit gaan dat hij wel verantwoord op de weg rijdt maja op circuit moet je boeken en loop je een risico he wat een onzin. op t circuit zit je vele male veiliger. Dat kon nog wel eens tegenvallen.
ma jul 16, 2012 8:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
marien schreef: Keiji. schreef: Venlonaer schreef: Denk dat Sander z'n ouders er vanuit gaan dat hij wel verantwoord op de weg rijdt maja op circuit moet je boeken en loop je een risico he wat een onzin. op t circuit zit je vele male veiliger. Dat kon nog wel eens tegenvallen. verklaar jezelf, door rijden op het circuit is vele malen veiliger dan op de openbare weg. Mede voor jezelf en anderen..
ma jul 16, 2012 8:39 pm |
|
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
erwin neemt ze rx zijwaarts en daarachter slagschip van marien. halve brommer is van RRries, daar werd flink gesleuteld en gebeund (theedoek tussen uitlaatpoort en uitlaat) nouja het circuit.. 806 als tribune, donders chill zitten daar! mijn snorfiets en op de aanhanger marien koeken van eigen kamp :')
ma jul 16, 2012 8:40 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
je kon bij erwin onder de banden door kijken in de bocht
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
|
|
NakedRS50
ApriliaForum Member
|
onzin , op circuit ben je veiliger dan als je op straat als je gaat zitten jagen met zo'n ding , vooral als je beschermende kleding hebt , dan glij je een paar meter en sta je weer op.
|
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
|
Stinos schreef: Apriliaaah schreef: thomas ging volgens mij wel goed. erwin had wat schaafplekken op schouder en heup en ze heup voelde niet echt goed zei die. Maar wat gebeurde er met hem dan? schoot door ofzo? of kwam 't gewoon omdat ie met lompe noppen op een circuit ging? ze remleiding had langs ze schijfrem lopen schuren en die was dus geknapt, toen wou die voor een haarspeldbocht remmen alleen bleef dat ding lekker doorjagen omdat die rem geen druk meer had, daardoor teveel gang en daaruit een crash. zo heb ik het in ieder geval begrepen
ma jul 16, 2012 8:41 pm |
|
|
xa188
ApriliaForum Member
|
todat de kindertjes van 10 vandaag jou tegen kwamen. Die waren niet van plan te stoppen zo zaten ze in hun 'spelletje'. Geef me ouders eigenlijk wel gelijk dat ik niet meteen daar volle bak mag pompen. En nee op straat doe ik dat ook zeker niet.
|
ma jul 16, 2012 8:42 pm |
|
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
|
die jochies gingen ziekelijk snel en plat over dat circuit zeg
ma jul 16, 2012 8:42 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Keiji. schreef: Venlonaer schreef: Niet als je zo een NSF tegen je hoofd krijgt als je over het circuit rolt die nsf van 80 kilo is imo veel aantrekkelijker dan die auto van 1300kilo oke oke klopt ik ben naab dus ga er verder niet op in
ma jul 16, 2012 8:43 pm |
|
|
xa188
ApriliaForum Member
|
i don't give a damn shit Ik rijd al iets meer met verstand dan die ventjes. Deze worden opgefokt om hun vriendjes in te maken door papa die er veel te veel inzit na mijn zin.
|
ma jul 16, 2012 8:47 pm |
|
|
xa188
ApriliaForum Member
|
oke.
|
ma jul 16, 2012 8:50 pm |
|
|
NakedRS50
ApriliaForum Member
|
xa188 schreef: i don't give a damn shit Ik rijd al iets meer met verstand dan die ventjes. Deze worden opgefokt om hun vriendjes in te maken door papa die er veel te veel inzit na mijn zin. het gaat om beheersing ,deze ''ventjes'' hebben zoveel controle over een 2 wieler dat ze in het verkeerd nog beter doen dan een gemiddelde persoon.
ma jul 16, 2012 8:53 pm |
|
|
xa188
ApriliaForum Member
|
|
ma jul 16, 2012 8:54 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Jeroenvs schreef: *quotes* verklaar jezelf, door rijden op het circuit is vele malen veiliger dan op de openbare weg. Mede voor jezelf en anderen.. Zowel mijn statement als dat van Keiji is nergens op gebaseerd, dat is het enige wat ik duidelijk probeer te maken.
ma jul 16, 2012 8:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
|