HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu zo dec 22, 2024 11:17 pm




Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 Het motoren nieuws topic 
Auteur Bericht
Venlonaer
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am
Berichten: 6119
Woonplaats: Limbabwe
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het motoren nieuws topic
Niet echt recent, maar meeste mensen weten er niet vanaf denkz

_________________
Keiji. schreef:
wanneer gaan we dit ding in de beton molen kieperen en een echte motor voor je zoeken?


vr jun 01, 2012 11:54 am
Profiel
RSjoep
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm
Berichten: 2298
Woonplaats: 0418
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het motoren nieuws topic
Ff ter verduidelijking, dit staat compleet los van de oude maico, echter is deze maico (in tegenstelling tot de 700) wel van kwaliteit. Of ze al de verkoop in mogen en blijven zal mij benieuwen, want met de merknaam maico is destijds niet zo netjes omgegaan, maar daar laat ik hier niet overuit.

_________________
rs_maniac666 schreef:
die van malossi willen ook nog wel. maar wat het aller belangrijkste is, is dat je je powerband goed oppompt.


vr jun 01, 2012 11:59 am
Profiel
Venlonaer
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am
Berichten: 6119
Woonplaats: Limbabwe
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het motoren nieuws topic
? wut bedoel je daarmee? FF mn post quoten want nu staat ie weer op de vorige pagina...
Maar in ieder geval zoeken ze distributeurs nu geloof ik...
In Canada worden ze al verkocht las ik.

Venlonaer schreef:
Afbeelding
Big bore twee takt komt terug :OO:
Maico is sinds een paar jaar bezig met de ontwikkeling en productie van Maico motoren.
Niet alleen zullen ze enduro's produceren maar ook supermotards!
Hier is het meest recente model
Opgepast; Niet geschikt voor 2-takt fanaten met een zwak hart.

Afbeelding

250 M.X.
Koeling: LC
Inlaat systeem: Membraankleppen
Uitlaat systeem: H.G.S. uitlaat
Cilinderinhoud: 247ccm
Slag en boring: 67 x 70mm
Carburateur: Keihin 38mm
Transmissie: 5 traps versnellingsbak
Ontsteking: PVL/West Country Windings/Digitaal
Frame: Chrome Moly
Sub frame: 7020 Aircraft aluminium
Achterbrug: 7020 Aircraft aluminium
Voorvork: White Power (WP)
Voorrem: Brembo klauw met wave remschijf
Voorwiel: 21'' 1.60'' Talon:-Excel Rim-Talon billet alloy hub
Achtervering: Maico Twin Link Reiger
Achterrem: Brembo remklauw met wave remschijf
Achterwiel: 2.15 - 19 of 2.15-18 Talon:-Excel Rim-Talon billet alloy hub
Tank: 9 liter aluminium tank
Wielbasis: 1476 mm
Ground Clearance: 388 mm


Maico 320 M.M.X.
Koeling: LC
Inlaat systeem: Membraankleppen
Uitlaat systeem: H.G.S. uitlaat
Cilinderinhoud: 318ccm
Slag en boring: 76 x 70mm
Carburateur: Keihin 38mm
Transmissie: 5 traps versnellingsbak
Ontsteking: PVL/West Country Windings/Digitaal
Frame: Chrome Moly
Sub frame: 7020 Aircraft aluminium
Achterbrug: 7020 Aircraft aluminium
Voorvork: White Power (WP)
Voorrem: Brembo klauw met wave remschijf
Voorwiel: 21'' 1.60'' Talon:-Excel Rim-Talon billet alloy hub
Achtervering: Maico Twin Link Reiger
Achterrem: Brembo remklauw met wave remschijf
Achterwiel: 2.15 - 19 of 2.15-18 Talon:-Excel Rim-Talon billet alloy hub
Tank: 9 liter aluminium tank
Wielbasis: 1476 mm
Ground Clearance: 388 mm

Maico 500 M.M.X.
Koeling: LC
Inlaat systeem: Membraankleppen
Uitlaat systeem: H.G.S. uitlaat
Cilinderinhoud: 499 ccm
Slag en boring: 86,5 x 85mm
Carburateur: Keihin 38mm
Transmissie: 5 traps versnellingsbak
Ontsteking: PVL/West Country Windings/Digitaal
Frame: Chrome Moly
Sub frame: 7020 Aircraft aluminium
Achterbrug: 7020 Aircraft aluminium
Voorvork: White Power (WP)
Voorrem: Brembo klauw met wave remschijf
Voorwiel: 21'' 1.60'' Talon:-Excel Rim-Talon billet alloy hub
Achtervering: Maico Twin Link Reiger
Achterrem: Brembo remklauw met wave remschijf
Achterwiel: 2.15 - 19 of 2.15-18 Talon:-Excel Rim-Talon billet alloy hub
Tank: 9 liter aluminium tank
Wielbasis: 1476 mm
Ground Clearance: 388 mm

620 M.M.X.
Koeling: LC
Inlaat systeem: Membraankleppen
Uitlaat systeem: H.G.S. uitlaat
Cilinderinhoud: 616ccm
Slag en boring: 95 x 87mm
Carburateur: Keihin 38mm
Transmissie: 5 traps versnellingsbak
Ontsteking: PVL/West Country Windings/Digitaal
Frame: Chrome Moly
Sub frame: 7020 Aircraft aluminium
Achterbrug: 7020 Aircraft aluminium
Voorvork: White Power (WP)
Voorrem: Brembo klauw met wave remschijf
Voorwiel: 21'' 1.60'' Talon:-Excel Rim-Talon billet alloy hub
Achtervering: Maico Twin Link Reiger
Achterrem: Brembo remklauw met wave remschijf
Achterwiel: 2.15 - 19 of 2.15-18 Talon:-Excel Rim-Talon billet alloy hub
Tank: 9 liter aluminium tank
Wielbasis: 1476 mm
Ground Clearance: 388 mm

Model: 700 M.M.X.
Koeling: LC
Inlaat systeem: Membraankleppen
Uitlaat systeem: H.G.S. uitlaat
Cilinderinhoud: 685ccm
Slag en boring: 100 x 87mm
Carburateur: Keihin 38mm
Transmissie: 5 traps versnellingsbak
Ontsteking: PVL/West Country Windings/Digitaal
Frame: Chrome Moly
Sub frame: 7020 Aircraft aluminium
Achterbrug: 7020 Aircraft aluminium
Voorvork: White Power (WP)
Voorrem: Brembo klauw met wave remschijf
Voorwiel: 21'' 1.60'' Talon:-Excel Rim-Talon billet alloy hub
Achtervering: Maico Twin Link Reiger
Achterrem: Brembo remklauw met wave remschijf
Achterwiel: 2.15 - 19 of 2.15-18 Talon:-Excel Rim-Talon billet alloy hub
Tank: 9 liter aluminium tank
Wielbasis: 1476 mm
Ground Clearance: 388 mm

Lijst met opties:
Cilinderinhoud: 250cc - 320cc - 500cc - 620cc - 700cc

Framekleur: rood - zwart - wit
De frames zijn gepoedercoat.

Kleur kappen: wit - zwart

Achterbrug afwerking: Satin - High Polish
Afbeelding
Ally fuel tank finish: Satin - High Polish

Zadel: normaal, verlaagd
Verlaagd= ca. 5cm lager

Zadelovertrekkleur: Rood - wit - zwart

rood/wit (With red stitching) - wit/rood (With white stitching) - zwart/wit (With black stitching)

Afbeelding

Wielen: rood/zilveren naven - rood/gouden naven - goud/goud naven - zwart/gouden naven - zwart/zilveren naven -
zilver/zilver naven - silver/gold hubs

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Keihin 38mm
AfbeeldingAfbeelding

Acerbis vorkbeschermers
Afbeelding

Nieuwe voorkant met Pro Taper stuur
Afbeelding

Titanium Reikon voetsteuntjes
Afbeelding

bron: http://www.maicointernational.com/html/mx-2010.html

_________________
Keiji. schreef:
wanneer gaan we dit ding in de beton molen kieperen en een echte motor voor je zoeken?


vr jun 01, 2012 12:01 pm
Profiel
MartinW0527
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm
Berichten: 10527
Woonplaats: 0527
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het motoren nieuws topic
ik snap alleen niet waarom ze niet van die ouderwetse carburateur af stappen, je zal toch iets moeten hebben waardoor mensen je product willen kopen

_________________
Afbeelding
af1rs schreef:
ik heb een kromme lul hij loopt heel iets scheef naar links, een beetje raar gezicht maar hij functioneert verder prima.


vr jun 01, 2012 12:08 pm
Profiel WWW
JB1
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm
Berichten: 2797
Woonplaats: 038 A28 6 letters.
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het motoren nieuws topic
MartinW schreef:
ik snap alleen niet waarom ze niet van die ouderwetse carburateur af stappen, je zal toch iets moeten hebben waardoor mensen je product willen kopen


Bouw maar een injectie dan.

_________________
Keiji schreef:
Ik vindt jelmer keivervelent


vr jun 01, 2012 12:10 pm
Profiel
MartinW0527
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm
Berichten: 10527
Woonplaats: 0527
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het motoren nieuws topic
ik wil geen brommers verkopen hoor

_________________
Afbeelding
af1rs schreef:
ik heb een kromme lul hij loopt heel iets scheef naar links, een beetje raar gezicht maar hij functioneert verder prima.


vr jun 01, 2012 12:12 pm
Profiel WWW
RSjoep
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm
Berichten: 2298
Woonplaats: 0418
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het motoren nieuws topic
Zou kunnen dat ze de naam los hebben kunnen krijgen, maar dat moet dan laatste 2 maanden ofzo zijn gebeurd. Ik ga hier verder even niet op in, want ligt best hoog momenteel.

_________________
rs_maniac666 schreef:
die van malossi willen ook nog wel. maar wat het aller belangrijkste is, is dat je je powerband goed oppompt.


vr jun 01, 2012 12:14 pm
Profiel
JB1
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm
Berichten: 2797
Woonplaats: 038 A28 6 letters.
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het motoren nieuws topic
Jonge, niet zo over huilen 't is geen Honda

_________________
Keiji schreef:
Ik vindt jelmer keivervelent


vr jun 01, 2012 12:22 pm
Profiel
Venlonaer
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am
Berichten: 6119
Woonplaats: Limbabwe
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het motoren nieuws topic
Injectie zijn ze mee bezig, carburateurs doen het voorlopig ook goed.
Ik vraag me wel af, hebben die powervalves?

_________________
Keiji. schreef:
wanneer gaan we dit ding in de beton molen kieperen en een echte motor voor je zoeken?


vr jun 01, 2012 12:42 pm
Profiel
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm
Berichten: 1705
Woonplaats: Regio Antwerpen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het motoren nieuws topic
Citaat:
Model: 700 M.M.X.
Koeling: LC
Inlaat systeem: Membraankleppen
Uitlaat systeem: H.G.S. uitlaat
Cilinderinhoud: 685ccm
Slag en boring: 100 x 87mm
Carburateur: Keihin 38mm
Transmissie: 5 traps versnellingsbak
Ontsteking: PVL/West Country Windings/Digitaal
Frame: Chrome Moly
Sub frame: 7020 Aircraft aluminium
Achterbrug: 7020 Aircraft aluminium
Voorvork: White Power (WP)
Voorrem: Brembo klauw met wave remschijf
Voorwiel: 21'' 1.60'' Talon:-Excel Rim-Talon billet alloy hub
Achtervering: Maico Twin Link Reiger
Achterrem: Brembo remklauw met wave remschijf
Achterwiel: 2.15 - 19 of 2.15-18 Talon:-Excel Rim-Talon billet alloy hub
Tank: 9 liter aluminium tank
Wielbasis: 1476 mm
Ground Clearance: 388 mm


Daar is toch iets misgelopen. Allen staan ze zogezegd met 38mm carb. Voor een 250 is dit normaal maar voor een 700.

_________________
Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be
Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam
Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts
* * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *


vr jun 01, 2012 1:00 pm
Profiel
JB1
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm
Berichten: 2797
Woonplaats: 038 A28 6 letters.
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het motoren nieuws topic
RonnyRacingTeam schreef:
Citaat:
Model: 700 M.M.X.
Koeling: LC
Inlaat systeem: Membraankleppen
Uitlaat systeem: H.G.S. uitlaat
Cilinderinhoud: 685ccm
Slag en boring: 100 x 87mm
Carburateur: Keihin 38mm
Transmissie: 5 traps versnellingsbak
Ontsteking: PVL/West Country Windings/Digitaal
Frame: Chrome Moly
Sub frame: 7020 Aircraft aluminium
Achterbrug: 7020 Aircraft aluminium
Voorvork: White Power (WP)
Voorrem: Brembo klauw met wave remschijf
Voorwiel: 21'' 1.60'' Talon:-Excel Rim-Talon billet alloy hub
Achtervering: Maico Twin Link Reiger
Achterrem: Brembo remklauw met wave remschijf
Achterwiel: 2.15 - 19 of 2.15-18 Talon:-Excel Rim-Talon billet alloy hub
Tank: 9 liter aluminium tank
Wielbasis: 1476 mm
Ground Clearance: 388 mm


Daar is toch iets misgelopen. Allen staan ze zogezegd met 38mm carb. Voor een 250 is dit normaal maar voor een 700.


250 is een toerenbeuker, 700 loopt juist lekker rustig

_________________
Keiji schreef:
Ik vindt jelmer keivervelent


vr jun 01, 2012 1:16 pm
Profiel
RSjoep
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm
Berichten: 2298
Woonplaats: 0418
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het motoren nieuws topic
Het verschil tussen een 36 en een 40mm (die er std opzit) merk je al geen verschil op een 500.. Die 700 is al niet veel sneller dan 500.

_________________
rs_maniac666 schreef:
die van malossi willen ook nog wel. maar wat het aller belangrijkste is, is dat je je powerband goed oppompt.


vr jun 01, 2012 4:57 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron