Geregistreerd: wo maart 24, 2010 9:27 pm Berichten: 1699 Woonplaats: Heibloem
KTM 525 EXC PAG30
Forum lovah's,
Kga het niet te lang maken:
Na het verkopen van mijn Derbi drd racing 2008 heb ik me kpot gewerkt en gespaard als een malle. Maar dat alles niet voor niets, na even zoeken had ik er 1 opt oog. Daar tijdje contact mee gehad en 22-4-2012 met Jasper naar de best man gereden om hem te bekijken/kopen. Hij beviel prima kregen nog een berg meuk erbij dus ik vond het goed. Zat 1 ding tegen :eerie: we hadden de pech dat we geen geschikt vervoer konden regelen vandaar de auto Daar zit een 525 in met un set cross velgen extra kappenset/tank en nog een hele berg zooi.
Pics bij het verhaaltje:
Left one DUHH (bij de verkoper, met oranje kappen):
Passend maken voor de ibiza (eeuwige handelaar die Jasper :palm: ):
Begint er op te lijken:
Zat echt behoorlijk vol:
Trug weg meteen even een Titanium Akrapovic systeem opgehaald:
-Stickers erop, of factory racing stickers en anders ontwerp laten maken bij GFX-Design -Anders voorremschijf, deze is ietsie krom en uiteraard te klein. -Wat opties zooi om deze te evenaren:
Ajo!
Laatst bijgewerkt door Limburger op ma jul 29, 2013 10:37 pm, in totaal 16 keer bewerkt.
Kun jij tenminste zeggen dat je wat nuttigs bijdraagt aan dit forum. Ipv dat ik als een basisschool concierge (forum-moderator) constant overal tussen moet duiken en optreden!
de KTM van Raymon*(nu van Joris)* hoeft niet van binnen bekeken te worden
ding is net gereviseerd, zitten nieuwe kappen op, alles is goed aangepakt enzo
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum