Chris z'n stickerslet - GUESS WHO'S BACK met een vraag p217
Chris z'n stickerslet - GUESS WHO'S BACK met een vraag p217
Auteur |
Bericht |
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
 Re: Chris z'n AF1 naked project - filmpje P193
JB1 schreef: FlorisFerrari schreef: er zal maar een gieter oversteken Floris zit ook op MF  
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
di apr 17, 2012 7:31 pm |
|
 |
SteefvT
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:11 pm Berichten: 121 Woonplaats: Zaltbommel
|
frishh schreef: Gelukkig is mijn brommer verder totaal onherkenbaar en onopvallend.  Fout, ik zag je staan bij de oude brandweer kazerne, ik reed op de verrote vivacity met iemand achterop. Binnenkort maar de blok er weer onder hangen, en de schakel wassen en jou inhalen *kuch* als ik je weer zie rijden 
|
wo apr 18, 2012 10:28 pm |
|
 |
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Snapt sarcasme niet? 
do apr 19, 2012 1:06 am |
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
Is dat een blauwe vivacity?
do apr 19, 2012 7:36 am |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Steef waar woon jij ergens in bommel?
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
do apr 19, 2012 7:57 am |
Persoonlijk album
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
SteefvT schreef: frishh schreef: Gelukkig is mijn brommer verder totaal onherkenbaar en onopvallend.  Fout, ik zag je staan bij de oude brandweer kazerne, ik reed op de verrote vivacity met iemand achterop. Binnenkort maar de blok er weer onder hangen, en de schakel wassen en jou inhalen *kuch* als ik je weer zie rijden  Ik heb je gezien ja, kwam me bekend voor, heb jij die blauwe viva zonder koplamp?
do apr 19, 2012 11:36 am |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
|
viewtopic.php?f=8&t=20634Mijn carburateur doet stoer.
vr apr 20, 2012 3:59 pm |
|
 |
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
 Re: Chris z'n AF1 naked project - Carburateur doet stoer.
Jij hebt toch zo´n stage6 carb die namaak van mikuni is? Je moet het gedeelte van de vlotter dat tegen dat pennetje drukt wat buigen dan zou 't opgelost moeten zijn.
vr apr 20, 2012 4:41 pm |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
|
Ik heb een PWK replica, maar die is nu gefixt, en er is een echte PWK onderweg. Ik heb net alleen de hele garage bij elkaar gevloekt, omdat ik er nu pas achter kwam dat de (enige) sleutel van mijn tankdop aan mijn sleutelbos zat, die 2 weken geleden gestolen is. Ondertussen kan ik dus niet heel veel meer dan hopen dat de kankerlijer die dat ding gejat heeft onder een bus komt en een dwarslaesie krijgt zo hoog mogelijk op zijn ruggengraat, en kijken of de plaatselijke slotenmaker er een nieuwe sleutel voor kan maken. Anders mag ik weer op zoek naar een nieuwe tankdop, het is een geval met kunststof binnenwerk dus die breek je er zo uit indien nodig. Zou erg zuur zijn als ik weer een andere tankdop mag gaan polijsten, als ik die al gevonden krijg.
vr apr 20, 2012 11:12 pm |
|
 |
Yv.S
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 9:43 pm Berichten: 982 Woonplaats: Deest
|
Tjaik kocht mijn brommer zonder sleutel. maar moest dus ook tank dop eruit zien te krijgen.
maja als je weerander hebtkunje weer gaanlopen polijsten en shit
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
vr apr 20, 2012 11:44 pm |
|
 |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
frishh schreef: Ik heb een PWK replica, maar die is nu gefixt, en er is een echte PWK onderweg. Ik heb net alleen de hele garage bij elkaar gevloekt, omdat ik er nu pas achter kwam dat de (enige) sleutel van mijn tankdop aan mijn sleutelbos zat, die 2 weken geleden gestolen is. Ondertussen kan ik dus niet heel veel meer dan hopen dat de kankerlijer die dat ding gejat heeft onder een bus komt en een dwarslaesie krijgt zo hoog mogelijk op zijn ruggengraat, en kijken of de plaatselijke slotenmaker er een nieuwe sleutel voor kan maken. Anders mag ik weer op zoek naar een nieuwe tankdop, het is een geval met kunststof binnenwerk dus die breek je er zo uit indien nodig. Zou erg zuur zijn als ik weer een andere tankdop mag gaan polijsten, als ik die al gevonden krijg. Met een schroevendraaier en haarclipjes kan je het slotje open-pielen. 
|
za apr 21, 2012 2:38 pm |
|
 |
SteefvT
ApriliaForum Member
|
frishh schreef: SteefvT schreef: frishh schreef: Gelukkig is mijn brommer verder totaal onherkenbaar en onopvallend.  Fout, ik zag je staan bij de oude brandweer kazerne, ik reed op de verrote vivacity met iemand achterop. Binnenkort maar de blok er weer onder hangen, en de schakel wassen en jou inhalen *kuch* als ik je weer zie rijden  Ik heb je gezien ja, kwam me bekend voor, heb jij die blauwe viva zonder koplamp? Heb vroeger gereden zonder koplamp en knipperlichten ja. Maar nu zit de koplamp erin behalve knipperlichten Alleen nu zit standaard vast met touw, omdat ik een bout niet los krijg en gaskabel ligt tussen me benen (was afgebroken en was dus te klein beun manier) omdat Christian om 1 uur dicht was rieju-rrx schreef: Steef waar woon jij ergens in bommel? Bij het nieuwe Cambium daarzo wat een kut buurt om 2 uur snachts zie je marokkanen lopen  , Maar als jij op een oranje rieju rrx heb dan heb ik je wel is zien rijden in een tussen uur richting c1000 met een paar scooters? RSjoep schreef: Is dat een blauwe vivacity? Ja, maar ik noem het geen vivacity meer zo afgetrap ziet die eruit. Maarja daar zijn scooters voor 
|
za apr 21, 2012 6:40 pm |
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
Haha, maar er is geen oranje rrx bij ons op school, wel eeb rood/oranje rr
za apr 21, 2012 7:04 pm |
|
 |
SteefvT
ApriliaForum Member
|
RSjoep schreef: Haha, maar er is geen oranje rrx bij ons op school, wel eeb rood/oranje rr Mmmh, dan zou die het zijn dan Op wat voor iets rij jij?
|
za apr 21, 2012 7:17 pm |
|
 |
RRRies
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 31, 2011 1:24 pm Berichten: 165 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Hurne City
|
hij heeft een puch maxi ik heb een RR mar die was wit met zwart met blauw en nog wat kleure, maar nu nog zwart-wit. word ooit nog (hopelijk) monster energy khaos (die met oranje  ).
_________________ http://soundcloud.com/vyrusnl/
|
za apr 21, 2012 7:43 pm |
|
 |
|