|
Yamaha FZS600 Fazer - Raphaël
Auteur |
Bericht |
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
 Re: Yamaha FZS600 Fazer - Raphaël
Weet ik niet precies, de 3 is gewoon de opvolger van de 2.
Zou een van de beste banden op dit moment zijn voor mensen die veel rijden, die veel touren maar ook nog sportief willen trappen. En dan schijnen ze best lang mee te gaan (in tegenstelling tot pure sport banden, waar je niks aan hebt op de openbare weg naar mijn idee)
di apr 03, 2012 7:36 pm |
|
 |
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
en hoeveel was je ongeveer kwijt voor die achterband incl, monteren etc als ik vragen mag?
|
di apr 03, 2012 7:38 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Raphaël
ApriliaForum Member
|
Heb een linkje naar waar ik ze heb gekocht in je topic gezet (motorbanden.eu), kan je alle prijzen op zien.
Montage heb ik door een goede vriend laten doen.
di apr 03, 2012 7:40 pm |
|
 |
Charger
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 31, 2008 9:01 pm Berichten: 208 Woonplaats: Naaldwijk
|
Raphaël schreef: Zit zeker geluid in Sinds de zomer een DB-killer erin ivm buitenland, en heb hem maar laten zitten. Maakt nog steeds een aardige herrie die boven mn oordoppen en muziek uitkomt als ik hem even open gooi. Moet jij trouwens geen 25kw setje hebben voor de jouwe?  Nice  ! Als dr twee van die setjes inzitten zit dr helemaal geen gang in :+ . Ben al voorzien  .
_________________ "Ik heb altijd gelijk. Eens dacht ik dat ik me vergiste, maar zelfs toen zat ik ernaast"
|
do apr 05, 2012 6:10 pm |
|
 |
Raphaël
ApriliaForum Member
|
Zal het hier ook even posten, heb mijn Suzuki GSX-R600 srad circuitfiets te koop staan. Mocht iemand er hier interesse in hebben, stuur even een pm 
za jul 28, 2012 6:06 pm |
|
 |
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Walter verzamelt ze geloof ik
zo jul 29, 2012 9:56 pm |
|
 |
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
picca dan
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
zo jul 29, 2012 10:00 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
Venlonaer schreef: Walter verzamelt ze geloof ik huh wat? nee hoef geen srad 
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
ma jul 30, 2012 5:56 am |
|
 |
|