Geregistreerd: di mei 17, 2011 4:10 pm Berichten: 163 Woonplaats: Oudleusen (OV)
Rieju RS2 van Wilbert
Le RS2. Alles is volgorde. April 2011 heb ik hem gekocht;
Dat witte bij t kentekenplaatje is schilders tape.. moest nog ff afgewerkt worden. Is inmiddels gedaan.
Tja.. het geluid is wel mooi zwaar als je hem in het echt hoort.. gas reactie laat wel wat te wensen over denk dat dat komt door de 17,5mm en t standaard luchtfilter.
Uiterlijk; Kappen op een aantal punten verstevigd want standaard zijn de kappen nogal prut. Nieuwe type; (Y Spaak) velgen, remschijven, zijstandaard, blabla. Subframe/achterbrug gecoat, kroonplaat gespoten. Velgen overigens ook van zwart naar wit gecoat. Koso RX2 tellertje Bitubo veer
Re: Rieju RS2 ("opknappen")
lastig he dat roesten? mijn rieju heeft alleen met 15 + graden gereden dus wintermaanden niet en toch zit er op de achterbrug flink wat roest( 2009 model). heb je die koso teller zelf aangesloten? was het te doen ?
moet nog steeds een keertje op je rs2'tje klapper'n zoals je toendertijd beloofd had
enneuh! jij gaat ook mee naar de NNM #4
Geregistreerd: di mei 17, 2011 4:10 pm Berichten: 163 Woonplaats: Oudleusen (OV)
Met hulp van een elektricien is het gedaan. Ben zelf niet zo'n held met dat soort dingen maar ik denk dat als je handig bent en de tijd hebt het wel te doen is. Er zitten wel goede tekeningen bij enz van hoe je het moet aansluiten.
@Buschpresident Ik ben ook benieuwd hoe het er uit gaat zien met het witte, tis een gokje.. Toen het idee in me op kwam ben ik gaan zoeken op internet naar iemand die me misschien voor was, kon enkel dit plaatje vinden. Persoonlijk vind ik het wel mooi.
@Henri Ja zodra hij klaar is doe je maar een test ritje haha :p en ja kga graag mee naar een meeting hoor
Henri dacht aan een GSX K8+ wat goed zou kunnen. Ik weet enkel dat die gozer van dat plaatje t kontje gekocht heeft op ebay toen hij zocht naar "rs2 hecke" op ebay (duits). Heb zelf ook wel wat zitten zoeken maar kon nooit een leuk achterkantje vinden.
Dus heb besloten juist het achterspatbord/kentekenhoudertje te veranderen zodat het kontje er misschien wat anders uit gaat zien. Heel misschien dat ik de uitlaat anders maak zodat er 2 dempertjes onder het kontje vandaan komen.
Kun jij tenminste zeggen dat je wat nuttigs bijdraagt aan dit forum. Ipv dat ik als een basisschool concierge (forum-moderator) constant overal tussen moet duiken en optreden!
Re: Rieju RS2
Bedankt voor de reacties jongens! @Kristian & Henri; Inderdaad het achterkantje is wel iets wat eigenlijk aangepakt moet worden. Daar ga ik ook mee bezig, het is alleen de vraag als het mooi lukt haha.
Dit kontje (zelfde brommer als met dat ene kontje die ik een paar posts geleden neer zette) ziet er volgens mij erg mooi uit van de achterkant.. helaas is dit de enige foto die ik kon vinden van de achterkant; ja, zo klein.. helaas.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum