Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
Re: Vincent's KTM MX 500
Nee, ik weet wel dat het een Dell'orto is zoals ik al zei, maar k wou effe een foto nemen net en toen viel mijn telefoon uit dus nu heb ik alleen mijn gasschuif in beeld.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
Jelmer, een CBR 600 RR is heel leuk, maar ik denk dat je toch lekkerder kan rijden op een F. Kan je tenminste nog lange toerritten doen en op vakantie, zonder dat je helemaal kapot aankomt.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
*Vincent* schreef:
Jelmer, een CBR 600 RR is heel leuk, maar ik denk dat je toch lekkerder kan rijden op een F. Kan je tenminste nog lange toerritten doen en op vakantie, zonder dat je helemaal kapot aankomt.
Dat is waar, ik houd de 400 er wel bij dan, of de 600F, ik zie wel.
Die 600RR en CR500 zijn redelijk verre toekomstmuziek.
Ja, inderdaad tegenvaller. Maargoed, de temperatuur is prima, morgen ga ik aan de slag aan een blokkie, en dan kan ik meteen een paar foto's van de KTM nemen en hem effetjes afstellen.
haha, "effetjes"...
zal vant weekend ofzo nog een beter filmpje maken waarin je hem ook kan zien rijden, en ik moet ook het luchtfilter aansluiten, kijken of hij het dan beter doet.
Edit: Heb helemaal geen tijd vant weekend, dan moet ik naar de motorbeurs.
Laatst bijgewerkt door *Vincent* op wo feb 22, 2012 4:09 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum