Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
Achterbrug as kneitervast
Heb dus een probleem, mn Rieju RRX is helemaal gestript op de achterbrug en motorsteun na en de achterbrug as wil dus niet los. Hij zit op een of andere manier vast in de motorsteun..
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
Re: Achterbrug as kneitervast
*Vincent* schreef:
maarre, daar zitten toch ook rubbers, die je dan keihard verneukt, toch??? En die lagers à 50 euro p/s dan?
Lagers van 50 eu? Zijn wel heel speciale dan
Als daar lagers zitten dan maakt het weinig uit of je het heetstookt of eruit perst gok ik. Kapot gaan ze toch wel. Als je geen werkplaatspers tot je beschikking hebt (wat voor de meesten denk het geval is) zou ik je frame op z'n zijkant leggen, twee blokken hout vlak naast de bout, heetstoken, zooi kruipolie erop en vollepijp rammen met een moker. Dan kan je wel die achterbrugas weggooien maar dat is dan maar zo.
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
Daar zitten alleen achterbrug rubbers. En al gaan die kapot door de hitte is het ook geen probleem, 8 euro per stuk. Niet mijn probleem trouwens, mag de koper van achterbrug oplossen.
Laat staan dat ze kapot gaan he
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
Voor zover ik weet zitten achterbruggen altijd in het frame met naaldlagers, maar dat denk ik ook alleen omdat ik nog niet anders heb gezien hoor. Wie weet is het wel compleet anders bij jouw frame.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
*Vincent* schreef:
Voor zover ik weet zitten achterbruggen altijd in het frame met naaldlagers, maar dat denk ik ook alleen omdat ik nog niet anders heb gezien hoor. Wie weet is het wel compleet anders bij jouw frame.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum