Vermits ikzelf momenteel wat weinig tijd heb me de voorbereiding van de renovatie van mij Huis, ging de uitlaatbouwer gelijk even de timing opmeten en de opties voor afdraaien bekijken.
Als de timing vanuit de fabriek al wat tam ligt, ophoogplaat eronder en bovenaan afdraaien. Als de timing reeds behoorlijk gunstig is zal hij gewoon onderaan afgedraaid worden.
Daarna het blok er deftig onderhangen ipv met beugel op de originele Honda Steunen. Nieuwe draadstangen erin, want ik heb de cilinder gekocht met bijgeleverde originele afgeslepen draadstangen :( ipv de korte 'malossi' draadstangen. Zuiger en cilinder opmeten en aan de hand van die meting al dan niet een nieuwe zuiger erin.
Dan nog een Temp. meter + sensor ergens scoren. Mijne werk heel bagger en batterijtje loop er snel van leeg.
Uitlaatje zou deze week klaar moeten zijn :) Vandaag even wezen trainen met de streemagic, indoor in Middelburg. Was best leuk. Volgende week maandag maar weer :)
Yep :) Zit een minarelli blok op om lekker rond te komen. RS24/10 achterveertje en een andere voorvork + remmerij. Std trekt dat op geen ***. Voetsteunen staan ook anders gepositioneerd en lager stuur erop.
heeft er ooit nog zo bijgestaan: Die ziet er ondertussen al een stuk meer afgeragt uit. Zit ondertussen ook al andere voorvork op en zoals vermeld rs24/10 achteraan
Ik denk dat ons tempo zowat even hoog lag dus met het verkeer ertussen was dat ideaal om naar elkaar toe te rijden :) (filmpje is dus niet op de NSF maar op de street magic)
DNA begint wel wat groot te worden voor een "scooter" te zijn. Evenals zijn gewicht en zijn std zeer baggere vering :) (gewicht en vering geld eigenlijk ook voor de streetmagic)
Om zowat indoor te spelen is het eigenlijk echt fun! Buiten op de grotere circuit was ik hem toch echt beu, vandaar ook de overstap op andere machines :)
Ik denk dat ons tempo zowat even hoog lag dus met het verkeer ertussen was dat ideaal om naar elkaar toe te rijden :) (filmpje is dus niet op de NSF maar op de street magic)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum