Re: hoort dit? (kopperling)
marien schreef:
Als niemand anders het zegt zal ik het dan maar doen: Welkom! En inderdaad, dat hoort. Heb er laatst een hele discussie over gehad met GerardMX, dat dat eigenlijk best belachelijk is dat dat ding zomaar om hoog kan komen zetten.
ik heb op mijn rieju een plaatje boven gemaakt en aan de spruitstuk vast gezet dus dan kom hij niet naar boven , geen idee waar om maar hij kwam wel eens vaker naar boven onder het rijden wat niet echt handig is.
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
het gat waar de onderkant van de hevel in steund, dus bij het naaldlager van as, is dan uitgesleten waardoor hij niet meer haaks op de drukstift rust. Eigenlijk hoort de hevel ook weer in een naaldlager te rusten op die plek, maar dat is bij am6 niet het geval
Bedankt voor de snelle reactie. het hoort dus gewoon zo. okee goed om te weten. dus even nieuwe kabel erop en gaan. top gaan we dat doen. Nogmaals bedankt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum