Rieju RRX 2008 schadebrommer
Ben door een viswijf aangereden en de verzekeringskwestie omtrent mijn brommer, waar ik overigens veel plezier van heb gehad, is afgerond. Ik verkoop deze omdat ik toch al een andere had.
Voorvork beetje krom 2-3mm afwijking.
Rechterachterzijkapbevestiging op het subframe is gebogen maar kan je gewoon weer terugbuigen/eraf dremelen en vervolgens opnieuw erop lassen.
Knipperlichtplaatje is ook beetje gebogen, kan je terugbuigen/opnieuw eroplassen.
Stuur krom, remhevel is foetsie.
Klein barstje in cockpit, functioneert nog wel.
Rechterbestuurdersvoetstepje is gebogen.
Setup:
Std behalve de uitlaat, Yasuni Cross.
Blok gereviseerd bij 10000 KM, staat nu 11800 ofzoiets op de teller.
Cilinder is gewoon goed, zelfde geldt voor de zuiger en het blok is stil zoals het hoort.
Bouwjaar 2008
Als je iets nodig hebt of moet weten, PM mij dan
paar
RICHTprijzen excl verzending:
-Frame, paar plekken (kapbevestiging, stuurradiusbegrenzing(?)) krom, rechterachtervoetsteun voor passagier afgebroken en lakschade weinig roest MET kenteken
€50,--Velgen
€150,--Achterbrug
€20,--Blok gereviseerd, 1800 km na revisie gelopen incl. cil,carb,spruitstuk,membraan plug and play hij is dus afgesteld.
€200,- VERKOCHT-Yasuni Cross helemaal goed, gespoten met matzwart hittebestendig , met een beschadigde demper.
€95,- VERKOCHT-Voorvork, onderpoten goed bovenpoten een klein beetje gebogen (2-3MM afwijking)
€25,--Achterveer, veert lekker. Ik ben er nooit hard over drempels mee gegaan en nooit capriolen uitgevoerd zoals stunts mee gesprongen etc.
€30,- -Remgedeelte voren (klauw,pomp,kabel), kabel is een beetje beschadigd maar verder gewoon goed
€30,- -Remgedeelte achter (klauw,pomp,kabel)
€30,--Stuurknoppen, nog helemaal mooi en geen krasjes
€20,--Benzine tank goed,
€20,--Kabelboom gewoon goed, alles zit hoe het moet zitten.
€20,-VERKOCHT -CDI gewoon goed, weerstand zit tussen 5-6 KOhm dus in orde.
€15,- VERKOCHT-Extra CDI,weerstand zit tussen 5-6 KOhm dus in ook in orde.
€15,- VERKOCHT -Radiateur, alleen moet 1 ophangingspunt er opnieuw opgelast worden.
€15,--KM Teller klein barstje erin
€20,- VERKOCHT -Kappenset, beetje glijschade aan rechterzijkap en achterkap. Rechterradkap heeft een punt een klein beetje verbogen, kan je terugbuigen dmv verhitting.
Verder in orde, geen scheuren oid alleen glijschade aan de genoemde kappen.
€60 VERKOCHT PRIJZEN ZIJN BESPREEKBAAR
Foto's
Ik woon in Venlo, Limburg.