|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Aprilia RS 50 2008 Black/Red te koop!
Auteur |
Bericht |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Aprilia RS 50 2008 Black/Red te koop!
Aprilia RS 50 te koop!
Deze Aprilia RS 50 uit Oktober 2008 is geheel standaard met uitzondering van:
- Metrakit Uitlaat - Doppler Endurance Krukas (Sterker, betrouwbaarder, tot 15.000RPM! en kan 80CC hebben). - Michelin Pilot Sport voor en achterbanden! Met nog 80% profiel als niet meer! - Tsubaki ketting.
Met huidig setup is maar 5000 kilometers gereden!!! De overige kilometers zijn gereden met een andere setup.
De RS is altijd zeer goed onderhouden en zelf is er nooit aan geknutseld. Alles is altijd bij een erkende Aprilia dealer gedaan. En dat waren motordealers en geen scooterzaakjes!
Het enige wat ik zelf heb gedaan was het reguliere dagelijkse onderhoud. Poetsen, olien, vuil verwijderen etc.
Ook zit er een tankpad op om krassen van je rits te beschermen.
Ook zitten er op de velgen fluor rode velglint die het plaatje compleet maken.
Voor een meerprijs zijn ook de volgende onderdelen los erbij te kopen:
- Jolly Moto 80cc carbon uitlaat. - Standaard uitlaat (ontgrenst). - Standaard krukas. - 80cc Polini koppelings platen. - 80cc Malossi druk veertjes (voor de koppelings platen). - 21mm Dell'ortho Carburateur. - Malossi membraan VL6 - Malossi MHR Spruitstuk 21mm. - Doppler naaldlager race. (Ongeopend in verpakking!) - Voortandwiel 14. - Voortandwiel 11. - Standaard achtertandwiel. - Zwarte glans lak paddock.
Testpiloten worden niet toegestaan! Alles is eerlijk en je krijgt wat je ziet. Geen verborgen mankementen, gewoon pure schakelbrommer fun voor velen jaren!
Alleen serieuze kopers mogen op bezichtiging komen!
De prijs is verlaagd van 1950 naar 1750!!! Topkans! --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oke ik geef toe bovenstaand text is gecopieerd van mijn marktplaats advertentie. Zoals jullie wel weten staat mijn brommer nog steeds te koop en kijk ik er met pijn naar hoe weinig hij momenteel gebruikt wordt terwijl ik er vroeger met zo veel fun op heb kunnen rijden. Dankzij werk, op mezelf wonen, een auto en tijd voor andere zaken (en hopelijk eerdags een moto) heb ik ook vrij weinig tijd gehad om hem ook serieus in de verkoop te zetten.
De meesten van jullie kennen mijn verhaal met deze brommer en weten dat ik altijd te voorzichtig ben geweest en geen gekke dingen ermee heb gedaan. Tis echt een supah gheil ding en dat zal die altijd blijven naar mijn mening. Ook al houdt je van barbies. No doubt about it.
De onderdelen lijst is volgens mij niet eens 100% compleet maar helaas heb ik gewoon niet de tijd om mijn hele berghok overhoop te halen om alle kleine reutemeteut bij elkaar te zoeken. Dus wat er niet op staat is niet eens belangerijk. En dan heb ik het over sproeiertjes e.d. You get my point.
Als er iets is wat je wilt weten of uitgelegd wilt hebben, vraag maar raak. De prijs voor de brommer vind ik behoorlijk reƫel en gaat echt voor geen goud goedkoper als dit. Heb em al met 200 onder mijn initiele vraagprijs gedaan.
Het grootste voordeel aan deze brommer is, is dat hij op optisch vlak vrij weinig anders is dan als je hem nieuw koopt. Dus je kan hem naar eigen wens lekker aanpassen (voor zover mogelijk met jouw budget ofcourse), taartschep zit er nog op, knipperlichten zitten er nog op, velgen zijn originele kleur, ik heb nog extra velglint die je gratis meekrijgt, spiegels zijn standaard, kuipruitje is origineel etc. etc. Dus het is niet dat je naar een brommer kijkt die al zo optisch aangepast is dat je zeg maar een compromis moet sluiten van ja die aanpassingen hebben al zoveel gekost dat je geen zin heb om daar geld in te steken om hem naar je eigen smaak te maken. Als je snapt wat k bedoel.
Voor de onderdelen hoef k geen hoofdprijs, maar verwacht niet dat je hem kan uhm hoe zeg je dat netjes, kan scoren voor een mega laag prijsje?
Ik kijk uit naar jullie reacties en hoop graag tot een overeenkomst te kunnen komen met jullie zodat de brommer en de spulletjes lekker gebruikt kunnen worden en k er nog financieel ergens profijt van heb. Lijkt me natuurlijk het leukst om de dingen terug te zien op het forum dat jullie er evenveel of meer fun van hebben dan dat ik heb gehad.
Yo, xxx, een kleffe hand en een luide scheet,
Chris
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
do jan 12, 2012 10:10 pm |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Re: Aprilia RS 50 2008 Black/Red te koop!
Oja het belangerijkste, foto's. *facepalm*
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
do jan 12, 2012 10:16 pm |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
En op de valreep een hilarische babyfoto van mij =)
Bijlagen:
Ipad pics 1 028.JPG [ 76.96 KiB | 851 keer bekeken ]
|
do jan 12, 2012 10:17 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
die zou ik weg halen, dat schrikt af
vr jan 13, 2012 7:55 am |
|
|
wesler
ApriliaForum Member
|
verkoop je je kappen los
|
do mei 10, 2012 11:22 am |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Aan de staat vd brommer te zien, nee. En ik zou inderdaad ook je persoonlijke foto weghalen.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
do mei 10, 2012 10:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|