Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
Re: benzine in het lucht filter
na die km stand lijkt het me sterk dat het membraam kapot is, gewoon na al die tijd een beetje zand erin en die komt er tussen en dan gaat hij raar lopen dat wordt steeds erger.
_________________ Ik zoek een blok van een oud vrouwtje die hem alleen heeft gebruikt voor boodschappen.
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
was ook niet zo zeer op jou gericht. als hij bij jou nog nieuwe kan halen is dat alleen maar beter. ik reageerde alleen op dit antwoord
rieju roy schreef:
er staat nu 13500 op de teller alleen bij de vorige eigenaar ( dat is een vriend van mij) heeft hij poos gelopen zonder km teller dus is er geen km's op teller bij gekomen, hij gok dat er ongv. 1000 mee gereden is dus ik ga gewoon ruim uit van 14000 km ongv.
Geregistreerd: zo maart 20, 2011 5:58 pm Berichten: 197 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Hattem
ik heb me membraan er uit gehaalt zit bij 1 van de 4 klepjes inderdaad een klein vuiltje die 1 klepje een klein beetje open hield die schoon gemaakt en voor de zekerheid carb. ook schoon gemaakt de 3 x dat ik er nu mee gereden heb nog geen problemen gehad dus hopelijk is het opgelost
_________________ maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee, ja maar wel op een snelweg jongeman!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum