Auteur |
Bericht |
rieju roy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 20, 2011 5:58 pm Berichten: 197 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Hattem
|
 ken ik deze prop wel een beetje uitboren ?
ik heb net een nieuwe uitlaat gekocht ( tecnigas enox) er zit een prop in maar daar loopt hij 60-65 max mee maar wil ongv. 75 rijden dus meot ik de prop iets uiboren. er zit zoon soort prop in http://www.stage6.nl/shop/imagemagic.ph ... =105&page=hij lijkt wel wel op maar dat stuk dat weer echt is ( dat soort buisje er achter is bij mij een stuk dunner dus als ik hem stukje zou uitboren gaat dat laaste stukje buisje er zoizo wel af, is dan dat stukje wat je nog overhoud ( infeite dat stukje dat schuin loopt nog wel voldoende om hem niet te hard te laten gaan of heeft dat buisje ook veel nut ?
_________________ maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee, ja maar wel op een snelweg jongeman!
|
ma dec 05, 2011 6:17 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
 Re: ken ik deze prop wel een beetje uitboren ?
gewoon heel die prop eruit halen. Met prop rijd het niet beter van.
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
ma dec 05, 2011 6:18 pm |
|
 |
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
maar Roy wilt max 75 dus dat is geen optie denkz
ma dec 05, 2011 7:00 pm |
|
 |
Yv.S
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 9:43 pm Berichten: 982 Woonplaats: Deest
|
beter standaart uilaat dan. trek veel beter onderin
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
ma dec 05, 2011 7:01 pm |
|
 |
rieju roy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 20, 2011 5:58 pm Berichten: 197 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Hattem
|
Yv.S schreef: beter standaart uilaat dan. trek veel beter onderin ik denk dat ik niet een standaart uitlaat ga kopen aangezien ik net een nieuwe heb, en k vraag ook of ik zoon model prop kan uitboren even snel getekend hoe het model van de prop is 582714Naamloos.jpg
_________________ maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee, ja maar wel op een snelweg jongeman!
|
ma dec 05, 2011 7:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
boor een paar gaatjes in het conische deel van de prop dus wat helemaal vooraan zit. kun je het preciezer regelen. je uitlaat moet er wel een paar keer af, maar dan loopt hij wel precies zo als je het wil hebben.
ma dec 05, 2011 7:50 pm |
|
 |
rieju roy
ApriliaForum Member
|
RSjoep schreef: boor een paar gaatjes in het conische deel van de prop dus wat helemaal vooraan zit. kun je het preciezer regelen. je uitlaat moet er wel een paar keer af, maar dan loopt hij wel precies zo als je het wil hebben. ga ik dat wel even proberen! wat ik met nog wel even afvroeg is wat doet een prop nou pressies. houd hij gewoon de uitlaat gassen tegen zodat zuiger het niet goed kan afvoeren en dus minder toeren kan maken, of belempert hij de tegen druk die gevormt wordt door de bocht in de uitlaat?
|
ma dec 05, 2011 10:38 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
hij verkleint de uitlaat waardoor er idd minder gassen wegkunnen, maar het grootste deel zit hem in de pulsen die bij een expansie uitlaat ontstaan. de prop houd deze pulsen tegen en zo heb je eigenlijk een uitlaat die maar amper werkt
ma dec 05, 2011 10:52 pm |
|
 |
rieju roy
ApriliaForum Member
|
dus eigelijk van allebij een beetje van wat ik net zij
|
ma dec 05, 2011 11:25 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|