HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za apr 05, 2025 7:44 pm

Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
 arendsscooters? 
Auteur Bericht
hammoni
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht arendsscooters?
Hallo iedereen,

Ik heb n paar maanden geleden m'n rs 50 gehaald voor best goedkoop. Er waren wat mankementen maar veel is al opgelost! Ik heb met een vriend van me het blok gereviseerd en veel dingen veranderd. Alleen doet m'n koppeling nu zo raar, en ik krijg m niet meer aan. Ik ben het zeg maar nu ff zat dat sleutelen, dus ik dacht ik breng m wel naar de brommerzaak. Maar in Leiden en omstreken is er helemaal geen brommerzaak die aan schakelbrommers wil werken:S dus ik keek op internet en vond Arendsscooters in Gelderland. Maar ik lees nergens wat over hun op internet.. Dus is hier iemand die wat ervaringen bij hun heeft?

Alvast bedankt jongens,

gr

di nov 22, 2011 7:47 pm
Profiel
MartinW0527
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: arendsscooters?
in de buurt van leiden zijn ook nog wel wat mensen op het forum goed met brommers.
daar zou ik em eerder aan toe vertrouwen als aan een scooterzaak.

di nov 22, 2011 7:49 pm
Profiel WWW
hammoni
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Ja, maar die vriend van me heeft al 4 derbi's gehad, allemaal zelf gedaan, en werkt in een motorzaak.. En die zei ook al er klopt gwn iets niet met dat ding, elke keer is t wat en bla bla. En ik keek al hij de diensten op dit forum, allene dat topic is uit 2008.. dus ik dacht nahh denk niet dat ze het nog doen..

di nov 22, 2011 7:51 pm
Profiel
RSjoep
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
leg je brommer even op zijn rechter kant, zorg wel dat blokolie enz er niet uit kunnen en laat hem een half uurtje liggen met het koppelingsheveltje op je blok los van de kabel. je mag hem helemaal de andere kant op draaien. na dit half uurtje kom je terug en zet de hevel weer vast aan de kabel terwijl de brommer nog op zijn zij ligt... meestal doet hij het nu weer. anders heb je je koppelingsplaten niet goed in je mand liggen. een rondje op de staalplaten en een pijltje op de drukplaat moeten allemaal op een lijn liggen. na dit alles kan het niet anders dan dat het werkt. beetje onnozel om hem daarvoor weg te brengen want dan krijg je een rekening waar je bang van wordt. hier op het forum kun je ook goed geholpen worden en mocht je het dan nog niet zelf willen doen dan komt iemand in de buurt van leiden je heus wel helpen.

di nov 22, 2011 8:38 pm
Profiel
PeteRSchouten
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
hammoni schreef:
Hallo iedereen,

Ik heb n paar maanden geleden m'n rs 50 gehaald voor best goedkoop. Er waren wat mankementen maar veel is al opgelost! Ik heb met een vriend van me het blok gereviseerd en veel dingen veranderd. Alleen doet m'n koppeling nu zo raar, en ik krijg m niet meer aan. Ik ben het zeg maar nu ff zat dat sleutelen, dus ik dacht ik breng m wel naar de brommerzaak. Maar in Leiden en omstreken is er helemaal geen brommerzaak die aan schakelbrommers wil werken:S dus ik keek op internet en vond Arendsscooters in Gelderland. Maar ik lees nergens wat over hun op internet.. Dus is hier iemand die wat ervaringen bij hun heeft?

Alvast bedankt jongens,

gr

Ja een maatje van mij heeft daar zijn gpr gekocht, ik ging toen mee om te onderhandelen en proef te rijdene enzo. Ik vond het een sympathieke eigenaar die ook goed wist waar hij mee bezig was. Ik denk dat je je brommer daar wel naartoe kan brengen. Hij had meerdere schakels te koop staan

di nov 22, 2011 10:31 pm
Profiel
hammoni
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
oke bedankt allemaal!
morgen wordt mn brommer opgehaald door hun! (vanuit gelderland naar leiden)
ik zal nog ff proberen om op zij te leggen, maar ik hoop dat ze het niet al te duur maken!
hehe ff onderhandelen dus..
maar waar kan ik zien wie er uit leiden of omstreken me wilt helpen dan? die dienstentopic is al paar jaar oud..

wo nov 23, 2011 12:39 am
Profiel
MartinW0527
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
ff een topic openen of deze wijzigen met de vraag of er iemand in de buurt van leiden jou kan helpen

wo nov 23, 2011 12:44 am
Profiel WWW
*Vincent*
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Goh, als ik dit nou net effe eerder had gelezen had ik mn hulp wel aangeboden. Ik doe revisies, maar ook simpele klusjes als remblokken vervangen, voor een prikkie. Laatst nog een derbi blok gereviseerd, voor zover is de eigenaar tevreden, en nooit klachten gehad ofzo.

wo nov 23, 2011 12:50 am
Profiel
hammoni
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
check je PM!

wo nov 23, 2011 12:52 am
Profiel
rx50
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
arendsscooters is voor zover ik gehoord heb een prima kerel.
zit in kesteren, mn klasgenoot gaat daar ook heen als hij iets heeft
doet ook veel in schakels

wo nov 23, 2011 10:34 am
Profiel
Buschpresident
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
*Vincent* schreef:
Goh, als ik dit nou net effe eerder had gelezen had ik mn hulp wel aangeboden. Ik doe revisies, maar ook simpele klusjes als remblokken vervangen, voor een prikkie. Laatst nog een derbi blok gereviseerd, voor zover is de eigenaar tevreden, en nooit klachten gehad ofzo.

precies wat je zegt :^^:

wo nov 23, 2011 4:49 pm
Profiel
Le Derbi
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
mijn eerste bromfiets kwam er vandaan altijd goed werk geleverd

maar doe nu allles zelf

DERBI Senda MVT 90 hypersessoins sprintert

di nov 29, 2011 2:25 pm
Profiel