|
Gpr Nude van Floris, verkocht ..
Auteur |
Bericht |
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
 Re: Gpr Nude van Floris, verkocht ..
ja maar dat is weer een bandit dus weet niet hoe die zich houdt op hogere snelheden
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
do nov 10, 2011 11:26 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
:')
do nov 10, 2011 11:30 pm |
|
 |
Monterderb
ApriliaForum Member
|
 ik ga deze echt een keer kopen  had ff aan iemand gevraagd hoe duur het is om een helm zo te laten spuiten.. hij dacht zo'n 250 eurie..
|
vr nov 11, 2011 1:39 pm |
|
 |
Yv.S
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 9:43 pm Berichten: 982 Woonplaats: Deest
|
Zou wel de mond aan de ander kant open zetten. als je mensen in haalt. is dat cooler:P
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
vr nov 11, 2011 3:28 pm |
|
 |
Monterderb
ApriliaForum Member
|
whaha jaa idd xD
|
vr nov 11, 2011 3:46 pm |
|
 |
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
motortheorie 
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
ma nov 14, 2011 3:13 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Monterderb schreef:  ik ga deze echt een keer kopen  had ff aan iemand gevraagd hoe duur het is om een helm zo te laten spuiten.. hij dacht zo'n 250 eurie.. FlorisFerrari schreef: motortheorie  
ma nov 14, 2011 8:19 pm |
|
 |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Monterderb schreef:  ik ga deze echt een keer kopen  had ff aan iemand gevraagd hoe duur het is om een helm zo te laten spuiten.. hij dacht zo'n 250 eurie.. 250 euro, doe maar ruim x2. Tenzij je het bij een goedwillende ZZP'er of voor mindere kwaliteit laat doen.
|
di nov 15, 2011 1:15 am |
|
 |
|