|
Auteur |
Bericht |
sander95
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:32 am Berichten: 167 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: bennekom
|
Re: cilinder+zuiger vragen!
okeoke thnx, mij werd aangeraden voor de zeker heid een nieuwe erop te zetten nou volgende dag had me pa een cadeau meegenomen haha cilinder + zuigertje dus dat was mooi nou als iemand nog wat aan me oude cilinder heeft of will kopen pb me maar ^^
|
wo okt 26, 2011 5:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
Dat verhaal van dat putje in de cilinderwand, ik geloofde het eerst niet, dus ik checkte mijn eigen ori cilinders en die hadden het ook allemaal.
Dus ik heb niets gezegd :p
|
wo okt 26, 2011 7:53 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
ja, dat had ik ook...
wo okt 26, 2011 10:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
die dag dat ik jouw op dat foutje betrapte, heb ik zooooo lekker geslapen.
:p
|
do okt 27, 2011 12:08 am |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Welk foutje? edit; oh ik las prutje, sorry, nevermind.
do okt 27, 2011 12:09 am |
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
PeteRSchouten schreef: Dat verhaal van dat putje in de cilinderwand, ik geloofde het eerst niet, dus ik checkte mijn eigen ori cilinders en die hadden het ook allemaal.
Dus ik heb niets gezegd :p putjes in de wand... daar heb ik bijna een hartaanval door gehad kreeg me 2f4r terug van powerseal zatten er ook heel veel putjes in maar is blijkbaar normaal
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
do okt 27, 2011 12:18 am |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
heeft mijn dr ook idd haha, en std cilinder die ik heb liggen ook. hoe komt dat eigenlijk?
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
za okt 29, 2011 7:04 pm |
|
|
Daniel123
ApriliaForum Member
|
Mijn cillinder heeft er nu 20k opzitten en verneem nu toch wel dat mijn zuiger minder word. Kan ik er nu gewoon een vertex 39.85mm zuiger in zetten? Ik heb een standaard cillinder. Mijn cillinder kan nog wel langer mee toch? Ben toch geen overmaat zuiger nodig?
Alvast vriendelijk bedankt
|
ma okt 31, 2011 9:15 pm |
|
|
RaliasR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 01, 2009 10:46 pm Berichten: 404 Woonplaats: Nieuwleusen (Ov)
|
Ook al eens nieuwe zuigerveren gestoken ?
|
ma okt 31, 2011 10:21 pm |
|
|
|