Auteur |
Bericht |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Re: Alain's SX '11 pg. 33 300€boete, gefallt mir nicht
team-rs schreef: Alain... schreef: kenteken verkeerde plaats, geen spiegel, geen papieren en ergens het fietspad op de andere weghelft een afkorting genomen dus beter gezegt je bent gewoon een kringspier musketier die de boetes verdient niet bitchen maar betaalen Zijn trouwens allemaal fucking domme boetes :')
zo okt 23, 2011 2:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
Alain...
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 04, 2010 1:25 am Berichten: 256 Woonplaats: Vijlen, Zuid-Limburg
|
Re: Alain's SX '11 pg. 33 300€boete, gefallt mir nicht
jasperrr91 schreef: Of die wout is een mierenneuker, of je vraagt er zelf om dat je in een x overal een boete voor krijgt. Toen ik te hard ree en mijn rbw inbeslag werd genomen, begon hij ook over kenteken, spiegels, geen verlichting, mijn papieren niet bij, die ze eigenlijk in beslag moesten nemen maar daar zeurde ze verder allemaal niet over en was oke. Dus als je gewoon normaal meewerkt maken ze daar verder geen probleem van. Elke keer als ik een boete kreeg was er wel iets anders waar ze me nog meer een boete voor konden geven. Maar dat werd niet gedaan. Dus je doet iets verkeerds volgens mij Ik werkte volgens hem niet mee omdat ik niet begreep wat hij bedoelde toen die zei: "En jongen, wat gaan we doen?". Ja, wat is dat dan ook voor een vraag.. die gast is er gewoon op uit om iedereen te naaien met een scooter/brommer, bij elke andere agent had ik gewoon een boete gekregen voor m'n verkeers overtreding en voor de rest niet. Ik sprak hem gewoon altijd aan met meneer en deed gewoon meewerken enzo, hij is gewoon echt n mierenneuker. En in mijn ogen zijn 2 boetes terecht en zijn de andere 2 gewoon naaiacties.. logisch dat ik daar dan wat over te meuken heb, als je t zelf was zou je het ook doen dat weet ik zeker.
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=17717 follow me!
|
zo okt 23, 2011 11:05 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Re: Alain's SX '11
dat van die papieren zou die nog eens door de vingers kunnen zien idd, iedereen vergeet wel eens wat maar spiegel, kenteken en rijden waar je niet mag ofzo, daar kies je toch echt bewust voor, logisch dat ie je dr een boete voor geeft. als je nou niet wist dat het niet mocht, kan ik me voorstellen dat je daar wat over te zeiken (woordgrapje) hebt. maar ik mag toch aannemen dat je wel beter weet, dat je altijd risico op boetes daarvoor loopt.
zo okt 23, 2011 11:13 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Alles staat netjes in de wet, en daarom mogen de politie deze regels handhaven en er evt. boetes of waarschuwingen op uitdelen.
Als je deze regels (bewust) breekt moet je ook de consequenties onder ogen kunnen zien.
|
zo okt 23, 2011 11:40 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
ma okt 24, 2011 10:34 am |
Persoonlijk album
|
|
Alain...
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 04, 2010 1:25 am Berichten: 256 Woonplaats: Vijlen, Zuid-Limburg
|
Nou, de precieze regels mbt. het kenteken zijn volgens mij bij de agenten niet eens bekend..
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=17717 follow me!
|
ma okt 24, 2011 1:16 pm |
|
|
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
zijn wel bekend kenteken moet leesbaar wezen. is deze dat niet, boete. OF waarschuwing indien leesbaar maken ter plekke.
ma okt 24, 2011 1:20 pm |
|
|
Alain...
ApriliaForum Member
|
Dan ken je ze blijkbaar zelf ook niet, want mijn kenteken is vanuit alle hoeken leesbaar en ik heb 1x een boete gekregen en 1x een waarschuwing omdat die agente zelf de regels niet wist, maar dat is dus bij meerdere mensen het geval..
|
ma okt 24, 2011 2:02 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
Doe eens een foto van je kenteken?
ma okt 24, 2011 2:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
|
Alain... schreef: Nou, de precieze regels mbt. het kenteken zijn volgens mij bij de agenten niet eens bekend.. nou ga je gokken daar win je echt geen zaak mee
ma okt 24, 2011 2:24 pm |
|
|
Alain...
ApriliaForum Member
|
MartinW schreef: Alain... schreef: Nou, de precieze regels mbt. het kenteken zijn volgens mij bij de agenten niet eens bekend.. nou ga je gokken daar win je echt geen zaak mee Ik zeg toch helemaal niet dat ik daarover bezwaar zou maken? Ik reageer er alleen maar op dat ik deze boete van veel agenten niet zou hebben gekregen.. ik weet heus wel wat ik moet doen om onder een boete uit te komen Voor een foto moet je maar eerste pagina kijken.
|
ma okt 24, 2011 6:08 pm |
|
|
kjjoey
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 9:57 pm Berichten: 175 Woonplaats: walsoorden
|
die foto op je eerste pagina is vanonder genomen hea en denk niet dat agenten op de grond gaan liggen om je kenteken tezien
ma okt 24, 2011 8:59 pm |
|
|
Hedwig
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 8:54 am Berichten: 58 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Alain... schreef: MartinW schreef: Alain... schreef: Nou, de precieze regels mbt. het kenteken zijn volgens mij bij de agenten niet eens bekend.. nou ga je gokken daar win je echt geen zaak mee Ik zeg toch helemaal niet dat ik daarover bezwaar zou maken? Ik reageer er alleen maar op dat ik deze boete van veel agenten niet zou hebben gekregen.. ik weet heus wel wat ik moet doen om onder een boete uit te komen Voor een foto moet je maar eerste pagina kijken. Je zou hem van iedere agent hebben gekregen, ze zijn hier al een tijdje op zoek naar een bepaald groepje schakelrijders dat steeds de rollerbank bij school weet te ontlopen.
|
ma okt 24, 2011 9:19 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
|
Alain... schreef: MartinW schreef: Alain... schreef: Nou, de precieze regels mbt. het kenteken zijn volgens mij bij de agenten niet eens bekend.. nou ga je gokken daar win je echt geen zaak mee Ik zeg toch helemaal niet dat ik daarover bezwaar zou maken? Ik reageer er alleen maar op dat ik deze boete van veel agenten niet zou hebben gekregen.. ik weet heus wel wat ik moet doen om onder een boete uit te komen Voor een foto moet je maar eerste pagina kijken. het is niet lullig bedoeld naar jou ofzo maar dat een agent coulant is, dat is ie niet verplicht ofzo je weet gewoon dat je de wet overtreedt, dus moet je ook gewoon in kunnen staan voor de consequenties.
ma okt 24, 2011 10:17 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
Lol, als je dat fatsoenlijk leesbaar vindt moet je misschien maar gewoon niet meer meedoen...
ma okt 24, 2011 11:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
|