Start wel / rijdt bijna niet
Hallo,
misschien dat jullie weten wat er aan de hand is... ik heb een aprilia rs50 van 2003. het blok en alles is net volledig gereviseerd. nu heb ik alles weer in elkaar gezet en de brommer proberen te starten. na een beetje moeite startte de brommer. maar het is net of die niet op touren wil komen en hij rijdt niet harder dan stapvoets... misschien te weinig compressie of iets anders??
Re: Start wel / rijdt bijna niet
setup is helemaal standaard. ben bij sproeier 88 begonnen. heb de oliepomp niet aangesloten dus rij op mengsmering. volgens maat van me heeft die geen compressie terwijl ik er wel een standaard zuiger in heb.
Geregistreerd: wo feb 03, 2010 7:07 pm Berichten: 195 Woonplaats: nieuwleusen
cilinder ook gehoond of ? zuiger zelf geplaatst of ? uitlaat ontgrenst? basisinstelling luchtschroef en gasnaald ? verse bougie ?
uitlaat ontgrenst : met grotere sproeier (94) beginnen
_________________ Luuk1488 schreef: Er moet toch wel een goeie rotor zijn met licht? Ja kan natuurliljk ook altijd nog een dynamo nemen tegen me wiel aan..
heb het al opgelost, maatje van mij had verkeerde zuiger erin gezet. dus heb ik er een nieuwe ingezet en heb ongelooflijk veel compressie nu in ieder geval bedankt! (A)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum