Auteur |
Bericht |
RyanVH
ApriliaForum Member
|
 Aprillia Amico
Hallo,
ik ben nieuw hier, ik ben 14 jaar. ik heb viavia een Aprillia amico gekregen om op te knappen aangezien ik tocht nog niet magf rijden. hij rijd niet, cabarateur is schoongemaakt, nieuwe brandstof pomp, accu opgeladen, nieuw brandstof filter, etc. ik ben nu de binnenkant van de tank aan het schoonmaken (verrubberde benzine en roest.) dan zal ik alles aansluiten om te kijken of hij start. wat kunnen nog verdere problemen zijn als hij niet start?
Mvg
|
zo okt 09, 2011 3:48 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
 Re: Aprillia Amico
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
zo okt 09, 2011 3:51 pm |
|
 |
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
zo okt 09, 2011 3:53 pm |
|
 |
RyanVH
ApriliaForum Member
|
hij heeft nu een brandstof kraan inderdaad, Grapje! maar hij heeft toch egt roest in de tank zitten. en het is ook echt een amico
|
zo okt 09, 2011 3:53 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
RyanVH schreef: hij heeft nu een brandstof kraan inderdaad, Grapje! maar hij heeft toch egt roest in de tank zitten. en het is ook echt een amico dan ligt er ijzer in je tank :')
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
zo okt 09, 2011 3:54 pm |
|
 |
joostbbg
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 25, 2011 4:59 pm Berichten: 222 Woonplaats: Beekbergen
|
ik wil net zeggen lijkt me sterk dat plastic roest
_________________ RS50 Lorenzo Replica viewtopic.php?f=13&t=18695
JvS schreef: ach ja, wat niet past, maakte pas.
|
zo okt 09, 2011 3:55 pm |
|
 |
RyanVH
ApriliaForum Member
|
het is echt van metaal! de buiten kant heeft ook roest. maar dat is het probleem niet, wat Benzine met Bouten er in en schudden maar, Probleem op gelost. het gaat er juist om, wat verder nog problemen kunnen zijn.
Laatst bijgewerkt door RyanVH op zo okt 09, 2011 3:58 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo okt 09, 2011 3:56 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
RyanVH schreef: het is echt van metaal! de buiten kant heeft ook roest. maar dat is het probleem niet, wat Benzine met Bouten er in en schudden maar, Probleem op gelost. ik zou je graag willen verzoeken om naar scooterfreaks te gaan :)
|
zo okt 09, 2011 3:58 pm |
|
 |
Apriliaaah
ApriliaForum Member
|
zo okt 09, 2011 3:59 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
wat voor zo ver ik weet is de enige scooter met stalen tank een buxy
|
zo okt 09, 2011 3:59 pm |
|
 |
Apriliaaah
ApriliaForum Member
|
of een vorige eigenaar is met jou amico bezig geweest en heeft er een ijzeren tank in gezet, wat ik overigens een totaal onzinnige aanpassing vind 
zo okt 09, 2011 4:01 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Ik vind het echt jammer dat ik wally zijn posts niet kan "liken" af en toe.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
zo okt 09, 2011 4:27 pm |
|
 |
DaliasD
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 03, 2010 7:07 pm Berichten: 195 Woonplaats: nieuwleusen
|
cpi oliver city heeft bv ook een metalen tank. En de scooters zijn toch vaak imitaties, dus zullen er nog wel meer een metalen tank hebben.
Verdere mogelijke aandachtspunten bougie verversen, membraan nakijken ,uitlaat ontkolen, carterolie verversen
goede manuals van de scooter staan wel op Scooterhulp.com Succes.
_________________ Luuk1488 schreef: Er moet toch wel een goeie rotor zijn met licht? Ja kan natuurliljk ook altijd nog een dynamo nemen tegen me wiel aan..
|
zo okt 09, 2011 8:39 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
DaliasD schreef: cpi oliver city heeft bv ook een metalen tank. En de scooters zijn toch vaak imitaties, dus zullen er nog wel meer een metalen tank hebben.
Verdere mogelijke aandachtspunten bougie verversen, membraan nakijken ,uitlaat ontkolen, carterolie verversen
goede manuals van de scooter staan wel op Scooterhulp.com Succes. ook wel handig om te weeten dat ik ook nog zo'n ding heb gehad  maar de buxy is in 2 versies geleverd plastic tank en staal dus mischien dees ook, lijkt me sterk alleen aangezien aprilia tot de my altijd eigen ontwerpen heeft gehad
|
zo okt 09, 2011 8:40 pm |
|
 |
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
lelijke chineesjes hebben ook allemaal een ijzere tank
zo okt 09, 2011 10:45 pm |
|