Derbi senda drd ltd/evo in onderdelen
Hee,
Na lang twijfelen of ik hem origineel zou maken en heel verkopen of hem in onderdelen heb ik besloten om hem in onderdelen weg te doen aangezien ik vrij weinig zin heb hem origineel te maken en het motor rbwtje + motor bijna gerealiseerd zijn.
Het gaat om deze brommer:
Het frame is aangepast op de kappen (ktm125 kont, gilera smt radkappen), zit een 2e radiateur ophanging op en het zadel is aangepast op het frame(moet alleen nog een stukje leer overheen), de kappen zijn gespoten in alfa romeo antraciet met rainbow flakes, aangezien ik deze los van elkaar niet kwijt kan gaat dit als SET weg, ga dus vragen of ik hiervan iets los weg doe.
Maargoed wat er is:
- Frame met kenteken + kappen en zadel - 500 euro
- derbi senda evo limited edition achterbrug (met een échte prolink, afgeveerd op 75 kilo) - 150 euro
- Derbi OT blok getuned op manston - 500 euro zonder uitlaat en 650 euro met. (is afgesteld en plug and play)
- Hebo manston racing revolution 70cc
- Doppler krukas
- Mikuni TM28
- Twin air luchtfilter
- HPI 2011
- TP V-force
- conti close ratio versnellingsbak (langere 1 en 2, rijd veel beter met een opgevoerde brommer)
- Bidalot C factory (zeer zeldzame uitlaat)
- Hebo manston pata negra 70cc ZONDER ZUIGER, zit een net nieuwe powerseal wand in. - 150 euro
- Derbi senda OT blok met vastgelopen big-end, versnellingsbak is nog gewoon goed, zit geen cilinder of carb bij, verder compleet. (origineel) - 100 euro
- Hebo membraan - 20 euro
- Kabelboom senda - 40 euro
- spanningsregelaar senda - 30 euro
- spotje voor ktm kap - 10 euro
- lichtspoel voor HPI - 15 euro
- radiateur - 60 euro
- koppeling incl. platen en veren - 50 euro
- stage 6 temperatuur/toeren teller - 40 euro
- Originele versnellingsbak compleet - 50 euro
- Koppelingsdeksel OT - 20 euro
- Ltd 07 achterrem compleet op druk - 60 euro
- benzine tank - 20 euro
- Contactslot senda (imitatie) - 20 euro
Wat al verkocht gereserveerd is:
- Ltd 07 voorvork
- Ltd 07 wielen uitgebalanceerd met banden, schijven etc.
- Ltd 07 voorremmerij
- Stuur met alle hevels
Verder:
- Heb je iets kleins nodig wat er niet tussen staat? Kan zijn dat ik het vergeten ben dus stuur me dan gewoon even een PB.
- Waar zijn delen af te halen? In Rosmalen, Noord-brabant vlak bij Den Bosch, verder kan ik natuurlijk gewoon alles verzenden.
- Prijzen zijn excl. verzenden.
Mvg Ruben Schrauwen