versnelling
Hoi .Ik heb een derbi gpr 50r uit 1999.Deze had meerdere jaren stil gestaan En daar door zaten de koppelingplaten aan elkaar vast geplakt .Nu heb ik de koppelingsplaten weer los gemaakt en als ik nu rij moet ik iedere keer de versnellings pook bij het op of neer schakelen iets naar boven of naar onderen duwen .Mijn vraag in deze is hoe kan ik dit verhelpen zodat de pook direct in de goede stand blijft staan . Groeten Gerrit
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
Re: versnelling
Versnellingsbakolie bijvullen. Tenminste, dat was bij mij het probleem... Anders een keertej verversen, als ie al lang stil staat lijkt me dat geen rare actie
Re: versnelling
kering van je schakelas, maar denk eerder dat je blok uit elkaar moet om alle lagers te vervangen kan ook zijn dat je alleen je schakelpedaal een keer los en vast moet draaien
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum