contactslot sr factory ditech
hallo , ik weet dat dit onderwerp vast wel eens is behandeld maar tijdens het zoeken heb ik niks kunnen vinden ik heb een sr factory ditech, en hij is gestolen geweest maar dat ik hem terug kreeg contactslot e.d. naar de kloten en noem maar op nu heb ik een nieuw contactslot gekocht voor een ditech , wat moet er precies gebeuren als ik het nieuwe contactslot erin zet en ik had wel gehoord over eenn sleutelcode ofzo maar als je die niet hebt watdan?? alvast bedankt gr rick
Geregistreerd: wo feb 03, 2010 7:07 pm Berichten: 195 Woonplaats: nieuwleusen
Re: contactslot sr factory ditech
volgens mij is de standaard sleutelcode 00000 voor de klant en 45256 voor de dealer Hoe je de nieuwe sleutels weer moet aanleren zou ik zo niet weten. Maar ik zal nog eens zoeken .
edit: op serviceaprilia.com is er voor de SR50 wel een workshop manual te vinden nr 1229 5 - 00/2005-05-814-817
_________________ Luuk1488 schreef: Er moet toch wel een goeie rotor zijn met licht? Ja kan natuurliljk ook altijd nog een dynamo nemen tegen me wiel aan..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 42 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum