Auteur |
Bericht |
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
Re: [Dienst] Sebas z'n Straalservice.
SdeHaan schreef: diverence schreef: zozo! big business daaro waar doe je het toch van? Haha, tja hard werken !. Foto's kan ik van t weekend eventjes maken. Heb dan als het goed is 3 kasten staan. Groetjes Sebas. Pb voor Rick. kun je niet beter een straalcabine bouwen ipv dat houten schuurtje ? maak je er gelijk een spuitcabine van, kun je je business nog verder uitbouwe
ma mei 02, 2011 9:49 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
lijkt me een goed idee, met al die glasparels daarzo in de lucht, heb je meteen een korrel effect erin.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
di mei 03, 2011 11:19 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
wat zijn nu de afmetingen die je kan stralen sebas? zet dat anders ff in de beginpost
|
wo mei 04, 2011 1:07 am |
|
|
jordy553
ApriliaForum Member
|
zo ik heb vanmiddag je nieuwe straalkast en werkplaats bewonderd, je hebt echt super leuk spul staan . als ik binnenkort wat heb om te stralen ga ik zeker naar jou toe
|
do mei 05, 2011 7:10 pm |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Jongen heb mijn carters gedaan, gewoon dik in orde.
do mei 05, 2011 8:35 pm |
|
|
tombr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 17, 2009 1:03 am Berichten: 53 Woonplaats: Grijpskerk
|
Kun je een leo v6 stralen? en wat zou dat kosten ?
|
do mei 05, 2011 10:59 pm |
|
|
jeriwouters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2010 5:54 pm Berichten: 79 Woonplaats: Huissen
|
komen er nog pics van je nieuwe cabine?
_________________ WAAROM kan een pizza eerder bij je huis zijn dan een ziekenauto!!!
-----> http://www.mijnalbum.nl/Album=YXGZ3BEH <-----
|
do mei 12, 2011 3:26 pm |
|
|
MelandriRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 03, 2010 7:24 pm Berichten: 201 Woonplaats: Amsterdam
|
hee sebas hoeveel vraag je ervoor om mijn uitlaat te laten stralen ?
_________________ daredevil daredevil daredevil daredevil
|
vr jun 03, 2011 12:42 pm |
|
|
jeriwouters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2010 5:54 pm Berichten: 79 Woonplaats: Huissen
|
Hallo, Ik heb 2 puch velgen staan en die zou ik graag willen laten stralen. wat gaat mij dat kosten? stuur pb terug plz m.v.g. Jeri Wouters
_________________ WAAROM kan een pizza eerder bij je huis zijn dan een ziekenauto!!!
-----> http://www.mijnalbum.nl/Album=YXGZ3BEH <-----
|
zo sep 11, 2011 11:44 pm |
|
|
SdeHaan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 26, 2008 5:17 pm Berichten: 603 Woonplaats: Genemuiden
|
Iedereen heeft een Pb ! Momenteel ben ik erg druk met straalwerk voor iedereen. Dus doe ik momenteel alleen nog Blokonderdelen glasparelen. Denk aan carters, carburateurs, cilinders, carterkappen e.d. Hier ben ik al druk genoeg mee naast mijn normale baan dat ik geen tijd meer heb voor velgen en frame delen. Alvast bedankt voor het begrip en ik hoop snel jullie blokonderdelen door de kast gehaald te hebben. Groetjes Sebas
_________________ *Aprilia RS250*
|
vr sep 16, 2011 1:21 pm |
|
|
Schumon
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 27, 2005 9:50 pm Berichten: 430 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw en Sint Joosland
|
Sebas heeft vorige week mn cilinder en carburateur gestraald, echt super netjes geworden en hele snelle service voor een leuke prijs!
_________________ mijn KTM RC125 replica project '78--->'72 Kreidler van Veen 50cc replica racer 15,4 pk met me rs op de testbank http://www.youtube.com/watch?v=dD-kfSTReCk Album van me rs
|
do sep 22, 2011 11:15 pm |
|
|
beekman15
ApriliaForum Member
|
u heeft pb voor setje carters cilinder stralen van een cr500
|
zo sep 25, 2011 9:07 pm |
|
|
beekman15
ApriliaForum Member
|
|
wo okt 26, 2011 6:24 pm |
|
|
De Haan Straalwerk
ApriliaForum Member
|
He Jongens, Na een poosje even een nieuw berichtje van mijn kant, ik heb inmiddels een nieuwe gebruikersnaam omdat ik mijn oude wachtwoord kwijt ben. Ik heb een tijdje niet kunnen stralen, dit i.v.m de ziekte en het overlijden van mijn vader. Omdat stralen de hobby van mijn en mijn vader was ben ik inmiddels weer begonnen om dit door te zetten, maar dit keer beter dan ooit. Ik ben inmiddels officieel een een mans bedrijf, dit betekend voor jullie dat er sneller gewerkt kan worden, kortere levertijden en goedkope tarieven voor het stralen. Tevens kunnen nu auto onderdelen, bromfietsen, motoren, tanks, velgen e.d. gestraald worden. Over een week komt mijn nieuwe schroefcompressor en gaat alles van gang. Ik hoop dat ik nog jullie vertrouwen heb, en dat ik veel mooi straalwerk voor jullie kan leveren tegen de vertrouwde lage prijzen. Met vriendelijke groeten,
|
do aug 23, 2012 7:34 pm |
|
|
bobboiten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 24, 2008 5:54 pm Berichten: 398 Woonplaats: Lelystad
|
Hey Sebas,
Wat reken jij voor 4 13" stalen velgjes stralen?
_________________ Blok gereviceerd op 04-05-10 :)
|
ma dec 17, 2012 11:18 pm |
|
|
|