Auteur |
Bericht |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Re: Aprilia rs50 om sprinter "velgen terug en meer!)
kun je mooi 2 runs rijden
|
zo aug 28, 2011 7:57 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
jordy553 schreef: tankje van een bosmaaier heb ik wel liggen maar die is te klein! halve liter inhoud! weet jij niet wat een jerrycan is dan?
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
zo aug 28, 2011 8:05 pm |
|
|
jordy553
ApriliaForum Member
|
racekees: en net voor de finish : mwoap team-rs: vind het ook zo onozel om bij de start nog even te tanken! oja ik ben van middag nog bezig geweest! het subframe bleek bij de vorige eigenaar door gezakt te wezen dus nu om hoog gebracht en nou staat de kuip er ook beter op!
|
zo aug 28, 2011 8:44 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
hoeveel denk jij dat er tussen runs zit? en hoe lichter hoe beter he
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
zo aug 28, 2011 8:45 pm |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: hoeveel denk jij dat er tussen runs zit? en hoe lichter hoe beter he Ja, maar je geen zorgen hoeven maken om bij te tanken tussen de runs is opzich ook wel wat waard. Rekening gehouden met dat er soms iets langer duurt als je aan de start staat enzo
zo aug 28, 2011 9:00 pm |
|
|
jordy553
ApriliaForum Member
|
idd ik zal vast wel met meer rekening moeten houden tijdens de sprints en ik zal dan vast ook wel wat vergeten en laat dat dan in eens de benzine zijn dan wil ik niet bij de 2e run hebben dat ik geen benzine meer heb dus dan maar iets meer benzine en gewicht dan er maar op gokken! ene in een te grote tank kan ook minder benzine! Heb waarschijnlijk al een minibike tankje met een inhoud van ongeveer 1.5 tot 2 liter!
|
zo aug 28, 2011 9:48 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
een halve liter kun je wel 150 meter op rijden toch? :')
zo aug 28, 2011 11:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
jordy553
ApriliaForum Member
|
achja ieder zijn ding, ik koop gewoon een 1.5 half liter tankje van een of ander machine en dan komt het wel goed
|
zo aug 28, 2011 11:53 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
een halve liter op 150m? lijkt me vrij sterk voor een brommertje.... maargoed heb het nooit gemeten weet wel dat die tractorpullers 10l per run aan methanol erdoor jagen de v8 blokken a 2000pk dus halve liter lijkt me vrij veel....
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
ma aug 29, 2011 11:10 pm |
|
|
jordy553
ApriliaForum Member
|
oke zal allemaal wel MAD-L: ben je zaterdag ook aanwezig?
|
ma aug 29, 2011 11:35 pm |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
MAD L schreef: een halve liter op 150m? lijkt me vrij sterk voor een brommertje.... maargoed heb het nooit gemeten weet wel dat die tractorpullers 10l per run aan methanol erdoor jagen de v8 blokken a 2000pk dus halve liter lijkt me vrij veel.... Zoveel draaien ze ook niet. Hooguit 1:5, wat neer zou komen op 200mL per 1000 meter, dus 30mL per run, kan je dan nog verdriedubbelen voor het warmdraaien voor de start etcetera, maar je zou makkelijk een dagje kunnen sprinten op een halve liter, maar voor het gevoel zou ik ook minimaal een litertje in de tank willen hebben. 10L in die paar seconden, wat een draaikolk in die tank moet dat zijn.
ma aug 29, 2011 11:51 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
nope, heb vakantie maar ben drukker als aant werk zijnde... beetje jammer maar helaas...
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
|
ma aug 29, 2011 11:51 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
maar wel respect ( hoor je niet vaak van mij ), jij bent er tenminste serieus mee bezig :) en gaat netjes te werk
|
ma aug 29, 2011 11:54 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
Citaat: Zoveel draaien ze ook niet. Hooguit 1:5, wat neer zou komen op 200mL per 1000 meter, dus 30mL per run, kan je dan nog verdriedubbelen voor het warmdraaien voor de start etcetera, maar je zou makkelijk een dagje kunnen sprinten op een halve liter, maar voor het gevoel zou ik ook minimaal een litertje in de tank willen hebben. 10L in die paar seconden, wat een draaikolk in die tank moet dat zijn. laat het 1:1 zijn red je de heats er nog makkelijk mee. maarjah meer is nooit overbodig heb ik een aantal keer gehoord van verschillende teams dat ze plusminus 10l per run gebruiken... maarjah 5*v8 blokken a 7,2l? nog lekker gekieteld ook, wat wil je
|
ma aug 29, 2011 11:57 pm |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
MAD L schreef: Citaat: Zoveel draaien ze ook niet. Hooguit 1:5, wat neer zou komen op 200mL per 1000 meter, dus 30mL per run, kan je dan nog verdriedubbelen voor het warmdraaien voor de start etcetera, maar je zou makkelijk een dagje kunnen sprinten op een halve liter, maar voor het gevoel zou ik ook minimaal een litertje in de tank willen hebben. 10L in die paar seconden, wat een draaikolk in die tank moet dat zijn. laat het 1:1 zijn red je de heats er nog makkelijk mee. maarjah meer is nooit overbodig heb ik een aantal keer gehoord van verschillende teams dat ze plusminus 10l per run gebruiken... maarjah 5*v8 blokken a 7,2l? nog lekker gekieteld ook, wat wil je Ja monstertrucs verbruiken ook een liter per 11 meter.
ma aug 29, 2011 11:58 pm |
|
|
|