Auteur |
Bericht |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
 Re: Apriliaforum Ideeën bus.
Algemeen Chattopic voor motoren zou dan beter zijn? Maar blijft een brommerforum he. 
|
vr aug 26, 2011 3:17 pm |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Er is een motoren en auto's topic.
vr aug 26, 2011 4:11 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Eigen profiel word em niet, is onhandig, BF is één grote zooi, absoluut niet prettig leesbaar en niets is even makkelijk te vinden. Kunnen het wel op een andere manier doen; Forumsectie erbij maken "wie=wie" , voorsteltopic vervalt dan, maar daar kun je een voorsteltopic aanmaken, met een link naar je gallery, fototje van je eigen harses+brommer erop, kunnen mensen ook makkelijker zien wie op welke brommer rijd (handig voor meeting gangers) auto topic staat in de huiskamer nu, die move ik waarschijnlijk naar de nieuwe gallery sectie "overige brommers" met een sticky bovenaan met het show je auto-topic. Gezien we hier allemaal ouder worden leek me dat wel wat, kunnen oudere leden ook nog hun ei kwijt op appieforum. motoren sectie uitbreiden, ja doe maar.. maak maar wat leuke topics aan waarvan je denkt dat het NUTTIG is 
|
vr aug 26, 2011 4:58 pm |
|
 |
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
O.L.T. sectie 
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
vr aug 26, 2011 5:07 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
ouwe lullen theetijd?
vr aug 26, 2011 5:15 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rs_maniac666
Moderator
|
bijna goed, de t staat voor team iets wat ries voor emanuel(rs746) en mij eens bedacht heeft 
|
vr aug 26, 2011 6:00 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Komt dat niet van het ouwe mannen puch sprint/race team van het puchforum? 
vr aug 26, 2011 8:25 pm |
|
 |
rs_maniac666
Moderator
|
nou ja daar komt ries ook weg dus dan zal hij die afkorting hier ook wel geplaatst hebben
|
vr aug 26, 2011 8:51 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
we dwalen weer af...
vr aug 26, 2011 8:52 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
|
shit we gaan weer hard offtopic edit: marien zag het ook al is bij de gallery niet een idee om bij het motoren subforum de auto's bij de gallery toe te voegen? en dan ook eindelijk eens een keer het andere brommers deel bij gallery te doen 
vr aug 26, 2011 8:55 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
|
neen, dit is en blijft een aprilia forum, niet dat jij niet welkom bent hoor  maar ik vind wel dat wet het kaf (de rest (derbis en shit dus)) van het koren (aprilia's) moeten blijven scheiden
vr aug 26, 2011 8:59 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
|
zo'n idee dan? Bijlage:
galerijen.png [ 24.77 KiB | 3376 keer bekeken ]
wat een gelul trouwens, aprilia verschilt tegenwoordig alleen nog maar een beetje in uiterlijk aan een derbi wat brommers betreft natuurlijk
vr aug 26, 2011 9:03 pm |
|
 |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Elke provincie apart bij Gallery's.
Dan kan je bovenaan in de gallerylijst een topic maken. Met daarbij de betreffende user met een gallery in die regio, een link naar zijn gallery, en een foto van hem of haar op zijn brommer erbij. Plaatje bij het praatje.
Zoiets doen ze ook al op Motorforum.
Ook is het handig om een verplichte regel in te voeren m.b.t. profielen invullen. Leeftijd, woonplaats, beroep, etc. Mocht je dan iets niet ontvangen na aankoop van een lid. Kan je deze met wat zoekwerk toch nog traceren!
Is ook op Puchforum toegepast, en bevalt mij zeeer goed!
|
vr aug 26, 2011 9:14 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
|
gast, hoe groot dacht je dat t hier was.... elke provincie apart wordt te gek denk ik hoor... dan kun je nog beter weer aan regiotopics gaan denken ofzo
vr aug 26, 2011 9:23 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
En waarom op provincie? Van de meeste mensen weet ik hier niet eens waar ze wonen. Bovendien bekijk/zoek ik een gallery niet omdat die user toevallig bij mij in de buurt woont (of dat ik uberhaupt weet waar hij woont), maar omdat het gewoon een toffe brommer is.
Ik vind het trouwens wel een goed idee om de gallery's aan het profiel van een user te koppelen. Als ik bijvoorbeeld washandjes gallery wil zien zou het makkelijk zijn als ik onder een post van hem op profiel kan klikken en dat ik dan zijn voertuigen/gallerys zie staan. ipv dat ik heel de zoekfunctie moet gebruiken en zijn topic opzoeken.
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
vr aug 26, 2011 9:27 pm |
|
 |
|