aprilia rs50 chesterfield model
beste mensen,
Ik zal mij eerst even voorstellen op dit forum.
Ik ben anton, Ik ben 17 jaar. doe na vele omzwervingen de opleiding schilder en woon in friesland.
Ik ben sinds vorig jaar maart in het bezit van een pracht van een aprilia (al heb ik er ook heel goed slechte woorden voor
)
Ik heb de brommer gekocht omdat ik een goede brommer nodig had voor huis-school verkeer.
Mijn oog viel op een paarse :$ aprilia. de eigenaar vroeg er niet al te veel voor en ach wat maakt het uit, als hij het niet deed had ik altijd nog een fiets. Dus ik in de auto en hup naar heerhugowaard (ofzoiets
) en daar stond ze, mooi gepoetst en een prachtplaatje, ik was meteen verliefd. Dus trots met mijn nieuwe aankoop op de kar naar huis en gelijk poetsen toch
.
hier wat fotos van hoe ik haar aantrof:
na thuiskomst flink poetsen, kappies eraf en blok met tandenborstel (Tandenborstel ja!) helemaal afgedaan, laten draaien en met de hogedruk helemaal afgespoten.
Omdat de brommer niet bepaalt lekker liep heb ik en een kennis haar in het eerste weekend gestript, volledig nagekeken en waar nodig nieuwe onderdelen.
toen moest ik wel even slikken :O
toen na een 2 weken begon die effe kleur mij wel wat te vervelen dus heb ik wat stickers op de kop getikt en die erop weten te plakken, opzich niet eens zo heel lelijk
na 3 weken erop gereden te hebben ontgrensd (ontgrensd met een D!!), opnieuw afgestelt enz enz en na 3 maanden zo gereden te hebben...ik wil naar school valt brommer uit..ik denk k%$#ooi maja naar huis gelopen, cilinder eraf.....zuiger aan puin, cilinder gelukkig niet zo heel veel aan de hand amar voor zekerheid toch maar laten honen
dus toen dit gerepareert. afgestelt en weer op weg
een maand of 2 later, een zondag middag Ik verveelde me dus ging wat snuffelen in de schuur en wat vond ik...jaja 2 blauwe led balkjes
en ik dacht..brommer+2 blauwe ledbalkjes is... right neon
niet heel veel later (een week of 2) kwam ik bij een maatje en die had de spiegelreflex camera van zijn moeke....dus de aprilia moest op de lens gezet worden
mooie shoot is het wel geworden
toen een maand of 3 geleden, er was een k%$# op school geweest die met een scherp voorwerp langs mijn Y-kap is gegaan. deze heb ik eraf gehaald en geschuurd om te spuiten (wat echter nog steeds moet gebeuren maar de aprilia loopt op het moment niet :$) van de gelegen heid meteen gebruik gemaakt om me velg eens mooi te poetsen
wat op deze foto opvalt is dat de linker kap ooit door schade opnieuw is geverfd door een andere kleur
hierna niet echt veel meer gedaan aan de brommer, behalve het onderhoud maar qua uiterlijk...ik zit nog effe te kijken wat ik nou exact wil, denk dat ik hem uitelkaar ga halen en blok laten reviseren en op de kappen een air-brush tekening laten maken.
bedankt voor het lezen en reacties zijn altijd welkom!