Auteur |
Bericht |
SuMo-rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 22, 2010 7:19 pm Berichten: 1896
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Ja, zelf maken is altijd goedkoper, maar ik heb geen beschikking over een draaibank en de mogelijkheid om te harden.
_________________

|
ma aug 01, 2011 9:52 pm |
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Zeg ik dus ook juist. Die moet je LOS bijbestellen! Ik heb er ook eens achter geinformeerd!
Mijne is NIET gehard. IS ook niet nodig.
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
ma aug 01, 2011 9:53 pm |
|
 |
SuMo-rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 22, 2010 7:19 pm Berichten: 1896
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Oh, nouja, heb nog nooit problemen gehad met hoe ik het nu doe, maar ik begrijp je punt, zal eens kijken of ik zon bussie zelf kan draaien als school weer begint.
_________________

|
ma aug 01, 2011 9:54 pm |
|
 |
SuMo-rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 22, 2010 7:19 pm Berichten: 1896
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
RonnyRacingTeam schreef: Zeg ik dus ook juist. Die moet je LOS bijbestellen! Ik heb er ook eens achter geinformeerd!
Mijne is NIET gehard. IS ook niet nodig. Yamaha denkt daar anders over, het harden dus 
_________________

|
ma aug 01, 2011 9:54 pm |
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Goed en nu weer verder naar mijn probleem. Iet wat ik niet graag wil doen maar misschien eens een goede trap geven op de schakelas? Ik zou het vreemd vinden dat er echt iets fout zit? Alles ging goed todat het blok er effectief onderhing.
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
ma aug 01, 2011 9:55 pm |
|
 |
SuMo-rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 22, 2010 7:19 pm Berichten: 1896
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
RonnyRacingTeam schreef: Goed en nu weer verder naar mijn probleem. Iet wat ik niet graag wil doen maar misschien eens een goede trap geven op de schakelas? Ik zou het vreemd vinden dat er echt iets fout zit? Alles ging goed todat het blok er effectief onderhing. En als je m dr nou eens weer onderuit lepelt en dan probeer te schakelen?
_________________

|
ma aug 01, 2011 9:57 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
echt trappen deed ik niet... maar het blok zat gewoon helemaal in elkaar en op de werkbank schakelde hij wel? dan kan het haast niet verkeerd zitten, toch eens met gevoel aan die schakelpook gaan zitte ndan 
_________________
Maup schreef: Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen 
|
ma aug 01, 2011 9:57 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
SuMo-rider schreef: RonnyRacingTeam schreef: Zeg ik dus ook juist. Die moet je LOS bijbestellen! Ik heb er ook eens achter geinformeerd!
Mijne is NIET gehard. IS ook niet nodig. Yamaha denkt daar anders over, het harden dus  Yamaha verkoopt dat gereedschap dan ook voor zaken. Die dat zeer ferquent gebruiken. Dan kan je het idd beter harden zodat het langer meegaat. Mijnes word eigenlijk enkel voor eigen blokjes gebruikt, lees 'niet zo vaak dus'. Maar harden zou nog beter zijn ja. Voor het gereedschap altans. Maar als je zo hard aan de krukas moet trekken dat het draad van mijn gereedchap erafkomt zit er iets fout en ben je een oen om te blijven trekken.
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
ma aug 01, 2011 9:58 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
SuMo-rider schreef: RonnyRacingTeam schreef: Goed en nu weer verder naar mijn probleem. Iet wat ik niet graag wil doen maar misschien eens een goede trap geven op de schakelas? Ik zou het vreemd vinden dat er echt iets fout zit? Alles ging goed todat het blok er effectief onderhing. En als je m dr nou eens weer onderuit lepelt en dan probeer te schakelen? mag niet uitmaken, lijkt mij... hooguit dat je ketting kracht op je uitgaande as uitoefent,maar als je de koppeling intrekt moet dat normaal gesproken opgelost zijn.. tenzij de ketting hoerestrak staat...
_________________
Maup schreef: Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen 
|
ma aug 01, 2011 9:58 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
marien schreef: SuMo-rider schreef: RonnyRacingTeam schreef: Goed en nu weer verder naar mijn probleem. Iet wat ik niet graag wil doen maar misschien eens een goede trap geven op de schakelas? Ik zou het vreemd vinden dat er echt iets fout zit? Alles ging goed todat het blok er effectief onderhing. En als je m dr nou eens weer onderuit lepelt en dan probeer te schakelen? mag niet uitmaken, lijkt mij... hooguit dat je ketting kracht op je uitgaande as uitoefent,maar als je de koppeling intrekt moet dat normaal gesproken opgelost zijn.. tenzij de ketting hoerestrak staat... Uiteraard ligt de ketting op normale spanning :)
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
ma aug 01, 2011 9:59 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
ging ik bij jou ook niet van uit, eigenlijk, dat dat t was 
_________________
Maup schreef: Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen 
|
ma aug 01, 2011 10:00 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Iemand die kan bevestigen of de 2 schakelvorken in de juiste volgorde zitten? Foto is NIET van mijn blok. Maar ik meen mijne er zo ingezet te hebben. 
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
ma aug 01, 2011 10:34 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
zo zitten ze er bij mij ook in, en dat gaat al een aatal maanden goed andersom kreeg ik ze er ook niet in trouwens
_________________
Maup schreef: Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen 
|
ma aug 01, 2011 10:48 pm |
Persoonlijk album
|
 |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 07, 2009 8:23 pm Berichten: 2159
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
gast ik dacht dat jij zo fucking briljant was.
Zit het erin, smijt er olie overheen en check of ie schakeld :')
zo deed ik het ook toen ik 14 was.
|
ma aug 01, 2011 11:36 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
dat is het punt, hij schakelt niet maar heer peter zou eens gaan lezen wat er gevraagd wordt
_________________
Maup schreef: Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen 
|
ma aug 01, 2011 11:37 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|