kawasaki z750 sc-project pijp + 1e auto: Matra Murena 1982
Na met veel plezier te hebben rondgereden op mijn gpr nude is hier eindelijk de volgende stap. Een kawasaki z750 van 2011 (geen verkeerd beginners motortje ) Hij staat al op 25kw helaas moet ik nog een tijdje wachten voor ik erop kan rijden aangezien ik eerst in september moet beginnen aan mijn autorbw. De kawa heeft schade aan de rechterkant.
wat te doen.. -de restjes gras overal tussen uit halen -scherm erop -xenon -puntbak -andere uitlaat -schade netjes wegwerken
er komen vast nog wel nieuwe onderdelen op mijn lijstje na verloop van tijd
Re: kawasaki z750 2011
bedankt we zitten een beetje te kijken hoe we de tank gaan opknappen maar die is waarschijnlijk niet meer te repareren..we kunnen er 1 via de dealer kopen met korting en dan komen we uit op zo'n 600 euro
Geregistreerd: do aug 16, 2007 1:54 pm Berichten: 1558 Woonplaats: Zandbergen
ja erg mooi projectje, die schade zal de prijs fiks gedempt hebben. Tank op een motorsloop of internet zoeken zou ik doen, er zijn genoeg schadegevallen en dit is een populaire motor, dus zal je genoeg stukjes van vinden. 600€ voor een tankje is nogal belachelijk veel geld.
Beetje jammer van het 25kw gedoe, maar goed, veel plezier erop.
ja mn pa heeft een tank gevonden en gaat er morgen even bij kijken. De schade valt verder echt heel erg mee het zijn niet eens diepe krassen dus ik heb eigenlijk gewoon heel veel geluk gehad haha boonstra hebben we tot nu toe veel slechte verhalen over gehoord.. maar voor alleen de tank is het wel een idee gister hebben we even een rondje gereden en ik moet zeggen dat het echt niet tegen valt op 25kw helaas was het wel slecht weer dus we hebben het maar bij een klein stukje moeten houden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum