Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
GPR tikt
Na vervangen van de krukas+lagers+keerringen+pakkingen tikt mijn brommer. Lekte eerst ook koelvloeistof door de voetpakking beide kanten op, maar dat is opgelost door vloeibare pakking om het koelkanaal te doen (zal vast niet relevant zijn, maar wie weet)
Re: GPR tikt
zit crack veel olie in, daardoor loopt ie kut. ik zat zelf haast te denken aan de zuiger, maar dat lijkt me tegelijkertijd ook weer sterk, gezien die nog maar 3000km oud is en nieuwe krukas dus ook naaldlager.
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
en, het is geloof ik ook niet evenredig aan je toerental? Maar nogmaals, ik kan het voor geen meter horen. En ik doel er meer op dat hij heeft snel terugvalt in toerental, daaruit maak ik op dat hij arm loopt.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
Het is niet helemaal gelijk aan m'n toerental, maar wel met een hoge frequentie. En wat je zegt dat ie te arm loopt kan goed kloppen, afstelling heeft bij mij nog nooit goed gezeten.
Je bedoeld het goed, dat weet ik wel, maar ik schiet er niks mee op.
Ik heb vandaag nog eens goed geluisterd, maar het geluid loopt niet gelijk aan het toerental, klinkt als een blik op blik rammeltje. Ben ook ff bij me buurman geweest, die is al heel z'n leven bezig met motorcrossen, die zei dat ik het niet in het blok moet zoeken, omdat het geluid niet met het toerental samenloopt, en bij bepaalde toerentallen ook geheel afwezig is. Omdat de katalysator los in de uitlaat ligt, zei die dat die misschien wel ligt te rammelen. Nu heb ik me pa dus ff aan het werk gezet, die haalt nu de kat uit de oude uitlaat, en bakt em weer dicht (voor zover dat wil met een elektrode apparaat )
vond het ook een beetje vreemd maar een blik op blik tik in het blok, dat niet met het toerental samenloopt, en bij bepaalde toerentallen weg is? daarbij heb ik ook aardig wat heen en weer geschud met die uitlaat
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum